اخبار داغ

قهرمان پارالمپیک توکیو:

بدخواهان نظام به دنبال سواستفاده از احساسات مردم هستند/ اغتشاشات باعث عقب ماندگی کشور می‌شود

بدخواهان نظام به دنبال سواستفاده از احساسات مردم هستند/ اغتشاشات باعث عقب ماندگی کشور می‌شود
سعید افروز گفت: مردم و جوانان به سمت اغتشاش نروند و پای آرمان‌های ملت بیاستند؛ ما این همه شهید داده ایم و نباید کاری انجام دهیم که خون شهیدان پایمال شود، ما باید بتوانیم کشورمان را به سمت جلو پیش ببریم، نه اینکه با این اغتشاشات باعث عقب ماندگی کشورمان شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید افروز در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: اغتشاشات و کارهایی که طی شب های اخیر انجام شده است؛ کاملا ساختگی و زیر نظر رژیم صهیونیست و آمریکا رهبری می شود؛ بنابراین جوانان و مردم ما نباید به این حاشیه ها و اغتشاشات دامن بزنند.

قهرمان پارالمپیک توکیو ادامه داد: ما باید با هوشیاری عمل کنیم و به سمت آشوب و اغتشاش در کشور نرویم؛ چرا که اگر این کار را انجام دهیم، لطمه زیادی به خودمان و کشورمان خواهیم زد.

دارنده مدال طلای جهانی در مسابقات پارادومیدانی جهانی گرندپری مراکش با بیان اینکه هتک حرمت به مقدسات موجب زیر سوال رفتن کشور و ارزش هایمان می شود، ابراز کرد: اگر مسئله ای اتفاقی افتاده است، باید دستگاه ها و دولت پیگیری کنند و نتیجه را به مردم بگوید؛ ما نمی توانیم کورکورانه از دشمن پیروی کنیم و اغتشاشات را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اقدامات برخی از سلبریتی ها در اغتشاشات عنوان کرد: مطمئنا این اقدامات، اهداف ساخته شده صهیونیست ها و بدخواهان نظام است و آنها به دنبال اهداف خود هستند.

افروز با تأکید بر اینکه پیروی کردن از صهیونیست ها کار کاملا اشتباهی است، خاطر نشان کرد: مردم و جوانان به سمت اغتشاش نروند و پای این ملت و آرمان های ملت بیاستند؛ ما این همه شهید داده ایم و نباید کاری انجام دهیم که خون شهیدان پایمال شود، ما باید بتوانیم کشورمان را به سمت جلو پیش ببریم، نه اینکه با این اغتشاشات باعث عقب ماندگی کشورمان شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه