اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

پیشتازی شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال‌های تلویزیونی/ طنازی پژمان ادامه دارد

پیشتازی شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال‌های تلویزیونی/ طنازی پژمان ادامه دارد
در نبود سریال های کمدی و طنز تلویزیون، پژمان جمشیدی که این روزها با حضور در هر فیلم سینمایی تضمین کننده گیشه است، با دو سریال «آفتاب پرست و آنتن» این روزها حسابی در شبکه نمایش خانگی سر و صدا بپا کره است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اینکه جبلی به ریاست سازمان عرض و طویلی به نام صدا و سیما رسید، در حرکتی انقلابی و با شعار تحول گرایی شروع به تغییر مدیران بالادستی این سازمان کرد؛ یکی از این تغییرات اساسی سپردن یکی از دشوارترین بخش های سازمان یعنی تولید سریال به مرکز سیما فیلم بود. قرار شد سیما فیلم به ریاست جواد رمضانی عهده دار ساخت صفر تا صد سریال ها شود و با تصمیم این مرکز مجموعه های نمایشی تولید شده راهی شبکه های مورد نظر شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سریال,

الان تقریبا یک سالی از این ماجرا می گذرد و تولید سریال های جدید به بهانه هایی ایتدا چون کرونا و بعدتر بالا رفتن کیفیت ساخت، به تاخیر افتاده است به نحو یکه مدام سریال های و مینی سریال های تکراری از شبکه های مختلف سیما بازپخش می شوند و ادامه این مسیر بدون شک باعث خواهد شد تا مخاطبان و تماشاگران این جعبه جادویی برای پر کردن وقت های شبانه خود به سراغ گزینه های دیگری بروند.

,

بهترین گزینه ای که در پیش روی این مخاطبان قرار دارد، شبکه نمایش خانگی است که اتفاقا برخلاف تلویزیون، سریال های حال حاظر VOD ها در این برهه از زمان دارای بیشترین تنوع ژانری است و هر سلیقه ای را دست خالی از این تماشاخانه برنمی گرداند؛ هرچند بسیاری از مخاطبان به صورت همزمان از سریال های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی استفاده می کنند و برای آنها تنوع ژانر و کیفیت حرف اول را می زند و برای آنها فرقی نمی کند که این سریال قرار است از کجا پخش شود.

, شبکه نمایش خانگی, تلویزیون, VOD,

تنها سریالی که تیزر آن از تلویزیون پخش شده و قرار است به زودی راهی آنتن شود، سریالی با عنوان «بی همگان» به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی است که گویا قرار است از شبکه سوم سیما و جایگزین سریال «بی نشان» شود؛ اما سریال های دیگری همچون «آزادی مشروط» ده نمکی که یک کمدی در بستر اتفاقات کروناست و یا «شهباز» که داستانی پلیسی معمایی دارد، «جشن سربرون» مجتبی راعی که سریالی تاریخی است و یا «طلاق» ابوالقاسم طالبی که به موضوع فسادهای اقتصادی پرداخته و پیش تر از آنها سریال «87 متر» کیانوش عیاری که بیش از یک سال است که آماده پخش است اما بنا به دلایلی نامشخص همچنان رنگ آنتن به خود ندیده اند.

,

اما برخلاف تلویزیون که در پخش سریال های خود در یک بلاتکلیفی به سر می برد، شبکه نمایش خانگی با پخش سریال های متنوع توانسته مخاطبان به نسبت خوبی برای خود دست و پا کند؛ تماشاگرانی که در نبود سریال های با کیفیت تلویزیون، اوقات خود را با دیدن مجموعه های نمایشی VOD ها به سر می کنند؛ هرچند در نگاهی کلان محور نمی شود شبکه نمایش خانگی را به عنوان رقیبی برای رسانه ملی تعریف کرد بلکه وی او دی ها در موازات تلویزیون مشغول به فعالیت هستند و درنهایت این مخاطب است که حق دارد برای پر کردن اوقات فراغت خود تصمیم بگیرد که مشتری کدام رسانه باشد.

, VOD,

, ,

طنازی پژمان ادامه دارد

, طنازی پژمان ادامه دارد,

در حال حاضر VODهایی همچون فیلیمو، نماوا و اخیرا فیلم نت با پخش سریال های متنوعی در ژانرهای مختلف برای تمام روزهای هفته مخاطبان خود سریال دارند؛ در ژانر محبوب کمدی و طنز سریال هایی مانند «آفتاب پرست و آنتن»، کمدی فانتزی «روزی روزگای مریخ»، سریال تاریخی ملودرام «جیران» و یا تاریخی کمدی «شبکه مخفی زنان»، سریال ملودرام «بی گناه» و یا پلیسی معمایی «خون سرد و پوست شیر» همگی مجموعه های نمایشی هستند که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی اند.

, VOD,

این روزها پژمان جمشیدی که حضور او در فیلم های سینمایی متضمن گیشه است، با دو سریال کمدی و طنز «آفتاب پرست و آنتن» تماشاگران زیادی را به سمت شبکه نمایش خانگی کشانده است؛ سریال «آفتاب پرست» به کارگردانی برزو نیک نژاد و با حضور بازیگران طنازی همچون حمیدرضا آذرنگ، غلامرضا نیکخواه، گوهر خیراندیش، قصه جمال پورشه را با بازی پژمان جمشیدی روایت می کند. ماجرای دو دوست خلافکار که حالا بر اثر اتفاقاتی یکی از آنها به نام جمال قهرمان مبارزه با مفسدان بزرگ اقتصادی شده است.

, پژمان جمشیدی,

سریال کمدی «آنتن» نیز به تازگی سر از شبکه نمایش خانگی درآورده است؛ سریالی به کارگردانی ابراهیم عامریان؛ کسی که تهیه کنندگی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را در کارنامه دارد. فیلم های سینمایی «انفرادی و دینامیت» که امسال و سال گذشته، پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران لقب گرفتند به تهیه کنندگی عامریانی بودند که حالا خود کارگردانی سریال کمدی «آنتن» را برعهده گرفته است؛ سریالی با بازی پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، رویا افشار، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام دوست و بهنام تشکر که همه از بازیگران طنز و چهره سریال های کمدی هستند و حالا در این سریال قرار است نقش آفرینی کنند.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

چه سریال هایی بعد از ماه صفر به آنتن می رسند؟

, چه سریال هایی بعد از ماه صفر به آنتن می رسند؟,

بلاتکلیفی تلویزیون در پخش سریال‌های شبانه

, بلاتکلیفی تلویزیون در پخش سریال‌های شبانه,

مصطفی پورکیانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه