اخبار داغ

اسامی داوران و ناظران هفته نخست اعلام شد

لیگ برتر والیبال| آغاز تلاش تیم‌ها برای جام سی‌وششم؛ استارت پرافتخارترین تیم در نصف جهان

لیگ برتر والیبال| آغاز تلاش تیم‌ها برای جام سی‌وششم؛ استارت پرافتخارترین تیم در نصف جهان
هفته نخست لیگ برتر روز چهارشنبه ششم مهرماه با 6 دیدار پیگیری خواهد شد تا هیجان مهمترین رویداد والیبالی کشور در سال 1401 آغاز شود و علاقمندان به این رشته ورزشی شاهد تلاش تیم‌ها برای جام سی‌وششم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی‎وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز می‌شود تا این رقابت‌ها نسبت به سال قبل 28 روز زودتر آغاز و از فشردگی مسابقات کاسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سالن شاهدیه یزد میزبان نخستین دیدار لیگ برتر مردان است و مس رفسنجان که سال قبل در جایگاه پنجم مشترک این مسابقات قرار گرفته بود، به مصاف فولاد سیرجان می‌رود.

,

فولاد سیرجان دارنده مدال برنز سال 1400 و قهرمان سال 99 در یزد به دنبال نخستین برد خود در این رقابت‌ها است و باید برای رسیدن به این هدف از سد تیم مس رفسنجان بگذرد.

,

4 مسابقه دیگر هفته نخست لیگ برتر در ساعت 16 آغاز می‌شود و پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها با 22 مدال شامل 12 قهرمانی، 6 نایب قهرمانی و 4 مدال برنز میهمان گیتی‌پسند است.

,

سایپا همزمان در خانه والیبال تهران از راه‌یاب پذیرایی خواهد کرد و پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف تیم نیان الکترونیک خراسان تیم تازه وارد شده به لیگ برتر خواهد بود.

,

همچنین لبنیات هراز که هدایت آن را بهروز عطایی سرمربی تیم ملی برعهده دارد، در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان دیگر تیم جدید این رقابت‌ها یعنی ایفا سرام اردکان است.

,

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر به مصاف هورسان رامسر می‌رود. هورسانی‌ها در دوره قبل در جایگاه دوازدهم قرار گرفتند و امسال برای رتبه بهتری تلاش می‌کنند.

,

قرار بود شهرداری ارومیه در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر، میزبان همنام گنبدی خود باشد که این دیدار به تعویق افتاد و زمان برگزاری آن متعاقبا از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

,

دیدارهای هفته نخست لیگ برتر سال 1401 بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

,

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران این دیدارها را اعلام کرد که برنامه کامل و فهرست داوران و ناظران به قرار زیر است:

یزد، سالن شاهدیه، ساعت 15
مس رفسنجان – فولاد سیرجان
ناظر فنی: حسین پورکاشیان، ناظر ویژه: جمشید حمیدی، ناظر داوری: شهباز صدری، داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: میثم پارسه

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16
پاس گرگان – نیان الکترونیک خراسان
ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد، ناظر ویژه: نورقلی نیازی، ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه، داور اول: وحید پورکاشیان و داور دوم: حامد آقابراری

تهران، خانه والیبال، ساعت 16
سایپا – راه‌یاب ملل مریوان
ناظر فنی: محمدحسین شفقی، ناظر ویژه: حسین حسینی، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: داود نافعی و داور دوم: اکبر شرقی

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16
لبنیات هراز – ایفا سرام اردکان
ناظر فنی: حمید حق‌بین، ناظر ویژه: مسلم یحیی‌پور، ناظر داوری: اسماعیل صباغ، داور اول: مسعود ذوقی و داور دوم: اسماعیل رزقی

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16
گیتی پسند – پیکان
ناظر فنی: محمدحسن خوشدل، ناظر ویژه: محمدصادق پشنگ، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: جواد مرآتی

یزد، سالن شاهدیه، ساعت 17:30
شهداب یزد – هورسان رامسر
ناظر فنی: حسین پورکاشیان، ناظر ویژه: جمشید حمیدی، ناظر داوری: شهباز صدری، داور اول: احمد سرمست و داور دوم: مرتضی علایی


قرار بود شهرداری ارومیه در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر، میزبان همنام گنبدی خود باشد که این دیدار به تعویق افتاد و زمان برگزاری آن متعاقبا از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.
 

,
,
,
, مس رفسنجان – فولاد سیرجان,
,
,
,
, پاس گرگان – نیان الکترونیک خراسان,
,
,
,
, سایپا – راه‌یاب ملل مریوان,
,
,
,
, لبنیات هراز – ایفا سرام اردکان,
,
,
,
, گیتی پسند – پیکان,
,
,
,
, شهداب یزد – هورسان رامسر,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه