اخبار داغ

فریدون مجلسی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

ایران شروط غرب برای ادامه بازرسی های هسته ای را نخواهد پذیرفت

ایران شروط غرب برای ادامه بازرسی های هسته ای را نخواهد پذیرفت
کارشناس مسائل بین‌الملل تاکید کرد: ایران شروط غرب برای افزایش نظارت ها یا ادامه بازرسی های هسته ای را نخواهد پذیرفت، برای اینکه ایدئولوژی گروه حاکم نهایتا جهاد است تا نابودی اسراییل با هر وسیله ای که امکان پذیر باشد و آن پایش ها مزاحم همچین برنامه ای است به همین دلیل ایران شروط غرب برای افزایش نظارت ها را نخواهد پذیرفت و تاکنون هم نپذیرفته است.
[

فریدون مجلسی کارشناس مسائل بین‌ الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه ایران شروط غرب برای افزایش نظارت ها یا ادامه بازرسی های هسته ای را نمی پذیرد، گفت: ایران فقط یک گروه اقلیت است که اکنون با مسدود کردن راه انتخابات قدرت را در اختیار گرفته اند، نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: گروهی که قدرت را در اختیار دارند و دولت قانونی ایران را تشکیل می دهند هدفشان گریز از زیر محدودیت های به اصلاح پایش ها و محدودیت های هسته ای بوده که از آغاز هم با آزادی عمل به خودشان این اجازه را دادند که غنی سازی را بالا ببردند و به آستانه جایی برسانند که در دستان خود وزنه ای نزدیک به ساختن بمب اتمی باشد و در آن موقع شاید بتوانند یک معامله بهتری بکنند.

,

ایدولوژی گروه حاکم جهاد است تا نابودی اسرائیل

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اصولا ایران برای عبور از چالش مساله پادمانی شروط غرب برای افزایش نظارت ها را نخواهد پذیرفت، خاطر نشان کرد: ایدولوژی گروه حاکم نهایتا جهاد تا نابودی اسرائیل است با هر وسیله ای که امکان پذیر باشد و آن پایش ها مزاحم همچین برنامه ای است، به همین دلیل شروط غرب برای ادامه بازرسی های هسته ای را نخواهد پذیرفت و تاکنون هم نپذیرفته اند. در حال حاضر نیز نزدیک به یک سال است که مذاکره را طول داده اند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

,

لازمه حصول توافق تضمین‌های اطمینان‌ بخش و بسته شدن پرونده‌ های پادمانی ایران است

,

گفتنی است؛ آیت‌ الله رئیسی هفته گذشته در دیدار با امانوئل ماکرون رئیس‌ جمهوری فرانسه تاکید کرده بود: ایران آماده دستیابی به یک توافق عادلانه و پایدار است که لازمه حصول این توافق تضمین‌های اطمینان‌ بخش و بسته شدن پرونده‌ های پادمانی ایران است. با وجود خروج یکجانبه آمریکا از توافق و خسارات ناشی از آن، خواسته جمهوری اسلامی برای دریافت تضمین‌های اطمینان‌بخش یک خواسته کاملاً معقول و منطقی است.

,

رئیس‌ جمهور کشورمان همچنین رویکرد دوگانه آژانس به فعالیت‌های مخرّب هسته‌ای رژیم صهیونیستی را نشانه‌ای از سیاست‌زدگی برشمرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه