اخبار داغ

مخبر:

برنامه ریزی برای هدایت ظرفیت های مردمی به سمت طرح های تولیدی

برنامه ریزی برای هدایت ظرفیت های مردمی به سمت طرح های تولیدی
معاون اول رییس جمهور گفت: برنامه ریزی های خوبی برای هدایت ظرفیت های مردمی به سمت تولید اشتغال آفرین، تولید مسکن، امنیت غذایی، تولید دانش بنیان، بهبود زنجیره ارزش، احیاء واحدهای تولیدی و تولید محتوای اجتماعی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مخبر پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه احیاء جهاد سازندگی، ضمن تقدیر از حضور گسترده و پرشمار مردم در اجتماع روز گذشته، بر لزوم تسریع در احیاء و آغاز به کار مجدد جهاد سازندگی تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از پیامدها و آثار مثبت احیاء جهاد سازندگی این است که خدمت رسانی به جامعه به دست مردم و به خصوص جوانان انجام می شود که به نوعی ترویج فرهنگ اسلامی – ایرانی خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور افزود: اگر فعالیت جهاد سازندگی متوقف نمی شد و این نهضت همچنان در کشور کارش را ادامه می‌داد، دغدغه اصلی جوانان کشور خدمت به مردم و آبادانی کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه با اتکاء به هر یک از ظرفیت ها و موهبت های الهی کشور می توان درآمدهای بسیار زیادی حاصل کرد، توجه به اقتصاد دریا را یکی از نیازها و ضرورت های کشور برشمرد و گفت: اقتصاد دریامحور از وسعت و گستردگی فراوانی برخوردار است که تنها بخش کوچکی از آن موضوع آبزی پروری است.

,
,


مخبر با تأکید بر اینکه باید برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا از منابع مردمی استفاده شود، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز کشور نقدینگی فراوان است که آسیب هایی را به همراه داشته و اگر بتوانیم این نقدینگی را به سمت طرح های تولیدی نظیر آبزی پروری و تولید مسکن هدایت کنیم، اثرات مثبت و سازنده ای در زمینه سرمایه گذاری، تولید ثروت و اشتغالزایی در کشور خواهد داشت.

,
,


معاون اول رییس جمهور از اعضای حاضر در جلسه خواست تمرکز جدی بر طرح های تولیدی و به خصوص طرح های اشتغالزا نظیر تولید مسکن داشته باشند و گفت: اشتغالزایی و تولید مسکن از برنامه ها و رویکردهای جدی دولت است و اگر جهاد سازندگی با جدیت در این زمینه ورود کند، دولت اعتبارات مورد نیاز آنها را متناسب با ظرفیت اجرایی که دارند تأمین خواهد کرد.

,
,


در این جلسه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ضمن ارائه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص احیای جهاد سازندگی، گفت: راه اندازی نهضت مردمی نقش آفرین در موضوعات اساسی کشور، شناسایی مسایل و شناسایی شبکه مردمی از جمله اقداماتی است که در دستور کار خواهیم داشت.

,
,


وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های خوبی برای هدایت ظرفیت های مردمی به سمت تولید اشتغال آفرین، تولید مسکن، امنیت غذایی، تولید دانش بنیان، بهبود زنجیره ارزش، احیاء واحدهای تولیدی و تولید محتوای اجتماعی انجام شده است.

,
,


در ادامه این جلسه گزارشی از برنامه ریزی های صورت گرفته جهت توسعه صنعت پرورش ماهی در قفس ارائه و در خصوص تأمین مالی طرح برای فاز نخست یعنی تولید دو هزار تن ماهی و همچنین اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم آن بحث و تبادل نظر شد.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه