اخبار داغ

قویترین تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی جهان شده

ناظری: نجات غریق ایران قطعا در مسابقات جهانی صاحب مدال می شود

ناظری: نجات غریق ایران قطعا در مسابقات جهانی صاحب مدال می شود
سرمربی تیم ملی نجات غریق با ابراز امیدواری بالا نسبت به مدال آوری این تیم در مسابقات قهرمانی جهان گفت: به جرات می گویم که قویترین تیم را عازم این رقابت ها کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان از روز سه شنبه به صورت رسمی در ایتالیا آغاز می شود. ایران با 6 ورزشکار در بخش مردان و 4 ورزشکار در بخش بانوان در این رقابت ها شرکت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد ناظری سرمربی تیم ملی نجات غریق مردان در مورد شرایط این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد به خصوص که برای اولین بار با پنج مرحله اردوی آمادگی آماده حضور در این رقابت ها شد. کیفیت اردوها مرحله به مرحله بالاتر رفت و این موضوع در روند آماده سازی ملی پوشان تاثیر مثبت داشت و کمک کرد تا تیم کامل و پرقدرت داشته باشیم.

,

وی که اولین مدال (طلا) نجات غریق ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را در اختیار دارد در مورد شرایط مدال آوری ملی پوشان در مسابقات پیش رو خاطرنشان کرد: مسابقات به خاطر کرونا با وقفه دو ساله برگزار می شود و ایران با ترکیب کامل در بخش ملی شرکت می کند. با شرایطی که ملی پوشان دارند، قطعا می توانیم در این رقابت ها صاحب مدال شویم.

,

سرمربی تیم ملی نجات غریق تاکید کرد: به جرات می گویم که در بخش مردان و بانوان قویترین تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی جهان شده است.

,

وی در مورد شرایط دیگر کشورهای شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان و اینکه «آیا شناختی از آنها دارید؟»، گفت: رقابت کشورهای مختلف در ادوار مختلف مسابقات و رکورد آنها را بررسی و آنالیز کرده ام. برخی پیشرفت نسبی داشتند و برخی هم دچار افت شدند که کرونا بی تاثیر در آن نبوده است.

,

ناظری تاکید کرد: مسابقات قهرمانی جهان رویداد خیلی بزرگی در رشته نجات غریق به حساب می آید که تمام کشورها با قدرت در آن شرکت می کنند. خوشبختانه از وضعیت تیم ها شناخت نسبی دارم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه