اخبار داغ

درحاشیه کنگره جهانی 2022/Y

تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و امارات امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و امارات امضا شد
فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در حاشیه کنگره جهانی 2022 در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کنگره سال 2022 فدراسیون جهانی روزهای یکم تا سوم مهرماه با حضور تمامی روسای فدراسیون عضو و اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی والیبال و کنفدراسیون‌های تابعه در شهر آرنهم هلند برگزار شد.

در این اجلاس دکتر محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال و سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون به عنوان نماینده فدراسیون والیبال ایران حضور داشتند.

در حاشیه این اجلاس و به درخواست فدراسیون والیبال امارات، تفاهم‌نامه همکاری در حضور ریتا سوبو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا ازسوی روسای دو فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی امضا شد.

مفاد این تفاهم‌نامه در راستای افزایش همکاری دو فدراسیون برای برگزاری رویدادها و مسابقات و تبادل مربی، مدرس، بازیکن و عوامل برگزاری مسابقات و همچنین برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی مشترک است.

این تفاهم‌نامه به درخواست اماراتی‌ها و با موافقت فدراسیون والیبال ایران تهیه و تنظیم شد و در حاشیه اجلاس 2022 کنگره فدراسیون جهانی والیبال در شهر آرنهم هلند مورد تایید طرفین قرار گرقت و به امضای مسئولین دو فدراسیون رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه