اخبار داغ

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

توطئه فتنه‌گران و لندن‌نشینان برای براندازی نظام کف روی آب است

توطئه فتنه‌گران و لندن‌نشینان برای براندازی نظام کف روی آب است
علی حدادی گفت: حضور مردم البرز در تجمع علیه اغتشاشگران پیام سنگینی به آنها داشت زیرا گروه‌هایی با فتنه‌‎گری بر ضد امنیت ملی تحرکاتی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس طی گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: حضور مردم البرز در تجمع علیه اغتشاشگران پیام سنگینی به آنها داشت زیرا گروه هایی با فتنه گری بر ضد امنیت ملی تحرکاتی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حدادی با اشاره به اینکه مطالبه مردم ایجاد امنیت است، افزود: افرادی به اغتشاشات دامن زدند و با آتش زدن خودروهای اورژانس به مردم و بیت المال آسیب وارد کردند، ملت ایران این موضوع را بر نمی تابید و علیه آنها دست به راهپیمایی زد.
,
 
,
وی اظهار داشت: مردم در عرصه های دفاع از نظام جمهوری اسلامی مدافع جدی انقلاب بوده و حامی نیروهای بسیجی و انتظامی تلاشگر در راستای برقراری امنیت هستند، اغشاشات افرادی که علیه امنیت ملی گام برمی دارند محکوم می کنیم.
,
 
,
رئیس مجمع نمایندگان البرز با قدردانی از حضور مردم در تجمعات، تصریح کرد: مردم پای صحنه دفاع از نظام آمدند چرا که فعالان فتنه های گذشته هم بیانیه هایی برای اغتشاش داده و خط خود را از بیگانگان و خارج‌نشینان گرفته بودند.
,
 
,
وی با اشاره به لزوم بصیرت افزایی در جامعه، گفت: لندن نشینان و فتنه گران توطئه کرده و با سلاح های گرم و سرد در راستای براندازی حرکت کردند و برخی افراد ناآگاهانه در فراخوان های آنها حضور داشتند در حالی که فتنه گران کف روی آب هستند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه