اخبار داغ

واکنش مردم کرج به اغتشاشات:

انقلاب را دست جوجه منافق‌ها نمی‌دهیم/ محکومیت ضرب و شتم پلیس و آتش‌زدن قرآن

انقلاب را دست جوجه منافق‌ها نمی‌دهیم/ محکومیت ضرب و شتم پلیس و آتش‌زدن قرآن
مردم کرج اهانت به پلیس را بر نمی‌تابند و هجمه به حافظان نظم و امنیت را محکوم می‌کنند، پیر و جوان فرقی ندارند، آنها پا به میدان گذاشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آتش زدن قرآن، تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی توسط اغتشاشگران خون مردم کرج رابه جوش آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اهانت به پلیس را بر نمی تابند و هجمه به حافظان نظم و امنیت را محکوم می کنند، پیر و جوان فرقی ندارند، آنها پا به میدان گذاشته اند.
,
 
,
یک معترض به ناآرامی ها در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ مدافعان وطن در مرزها و کیلومترها دورتر با خونشان از جان مردم دفاع می کنند.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ اغتشاشگران تصور نکنند کشور ما به زمان پهلوی برمی گردد، آمریکا و دیگر کشورها اجازه تکرار این اشتباه را به خود ندهند.
,
 
,
, ,
 
,
این خانم اظهار داشت: ما انقلابیون سال ۵۷ به جوانان می گوئیم این انقلاب هدیه شهدا است و اگر به آن ناشکر باشیم پاسخ آن را خواهیم دید.
,
 
,
وی تصریح کرد: اغتشاشاگران باید از روی جنازه ما رد شوند تا دستشان به نظام برسد، شهدا کار حسینی کردند و ما زینب وار می جنگیم.
,
 
,
این شهروند با اشاره به اینکه انقلاب را دست عده ای جوجه منافق نمی دهیم، گفت: تا آخرین قطره خونمان پای این نظام هستیم.
,
 
,
خانم دیگری می گوید؛ زنان ایران عفیف و نجیب هستند اما اغتشاشگران، مزدوران و سلبریتی ها جوانان را علیه عفاف و حجاب زنان تحریک می کنند.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه می دهد؛ زنان ما از قدیم با حجاب بوده اند و هیچ کسی نمی تواند به یک زن ایرانی بگوید حجابش را از سر بردارد.
,
 
,
این شهروند کرجی اظهار داشت: مشت خود را نثار دهان افرادی که امنیت جامعه را به خطر انداخته و به اموال عمومی آسیب می زنند می کنیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: سلبریتی ها دنبال دیدن شدن هستند، چرا آنها زمان قتل و عام کودکان سوریه و یمن بیانیه ندادند حالا مهسا امینی را حربه اغتشاش کرده اند.
,
 
,
خانم دیگری به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ برخی سلبریتی ها از واقعیت ملت ایران خبر نداشته و تصور می کنند و هم صدای اغتشاشگران شده اند.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه می دهد؛ به فرموده حاج قاسم ما ملت امام حسین (ع) هستیم، شهید داده ایم و حاضر نیستیم ارزش ها را زیر سوال ببریم.
,
 
,
این خانم اظهار داشت: عده ای فریب خارج نشینان را خورده و گل به خودی می زنند، بی احترامی و ضرب و شتم پلیس خدشه دار کردن امنیت است.
,
 
,
وی تصریح کرد: توصیه می کنم سلبریتی ها تاریخ را مطالعه کنند، کسانی که مسیر آنها را رفته اند با کشت مواجه شده اند.
,
 
,
این شهروند کرجی اظهار داشت: شهدا و سردار سلیمانی که شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش کردند جاودانه شدند و در نگاه مردم ماندند.
,
 
,
, ,
 
,
یک جوان ساکن کرج به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ سلبریتی ها داخل همین کشور پیشرفت کردند و از مردم حمایت گرفتند.
,
 
,
وی ادامه داد: خیانت سلبریتی ها به مردمی که از آنها حمایت گرفته اند قابل قبول نیست و بدون شک آنها برای این اقدام هزینه خواهند داد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه