اخبار داغ

رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس مطرح کرد؛

محکوم نمودن هرگونه اقدام ساختارشکنانه/ شجره‌ طیّبه انقلاب اسلامی روزبه‌روز استحکام بیشتری پیدا می‌کند

محکوم نمودن هرگونه اقدام ساختارشکنانه/ شجره‌ طیّبه انقلاب اسلامی روزبه‌روز استحکام بیشتری پیدا می‌کند
حجت الاسلام مبلغی با اشاره به محکوم نمودن هرگونه اقدام ساختار شکن، گفت: شجره‌ی طیّبه انقلاب اسلامی روزبه‌روز استحکام بیشتری پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مبلغی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نا امنی بزرگترین مصیبت برای هر کشور است و تعرض به نیروهای خدوم فراجا، تخریب أموال و أماکن عمومی آرامش جامعه را مختل می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ضمن محکوم نمودن هرگونه اقدام ساختار شکن، به افراد تحت تاثیر قرار گرفته توسط تبلیغات بیگانگان یادآور می‌شود، جانفشانی‌ها و شهادت‌ مدافعان امنیت این مرز و بوم و دستاوردهای با ارزش انقلاب اسلامی را پایمال نکنند.

,

رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شجره‌ی طیّبه و تنومند انقلاب اسلامی در برابر حوادث مختلف، مستحکم و استوار بوده و روزبه‌روز استحکام بیشتر پیدا می‌کند.

,

وی تصریح کرد: ما میراث دارِ میراث گرانبهایی هستیم و شهدای گرانقدر ما جان خود را در راه حفظ و حراست از این دستاوردهای انقلاب عظیم اسلامی فدا کردند.

,

مبلغی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا است، بیان کرد: در زمینه تداوم حرکت در راه شهیدان، شکرگزاری از نعمت انقلاب و محافظت از این داشته گرانبها همواره بایستی تلاش کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه