اخبار داغ

قدم به قدم تا حرم؛

حال و هوای مشهدالرضا در روز شهادت شمس الشموس/ نائب الزیاره جاماندگانیم

حال و هوای مشهدالرضا در روز شهادت شمس الشموس/ نائب الزیاره جاماندگانیم
بار دیگر همه عشاق اهل بیت و امامت در میعادگاه عاشقان در مشهد الرضا دور هم جمع شدند تا به سوگ امام مهربانی‌ها بنشینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ روز شهادت امام رضا (ع) که می شود مشهد الرضا، رنگ و بویی دیگر به خود می‌گیرد؛ بار دیگر همه عشاق اهل بیت و امامت در میعادگاه عاشقان دور هم جمع شدند تا به سوگ امام مهربانی ها بنشینند. این‌روز‌ها انگار کسی از مشهدالرضا صدایمان می‌زند، پس به سمت حرم شمس الشموس می رویم تا حال دلمان را دست خودش بدهیم که خوب مهمان‌نوازیست و عاشقی کردن را از هرکسی بهتر بلد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امروز بارگاه رضوی در آسمان ایران می‌درخشد و همه عشاق پروانه وار به دور آن می چرخند. اینجا بار دیگر عشاق امامت خود را برای قرار عاشقی به پابوسی امام رضا(ع) رساندند و پیاده، سینه زنان به سمت حرم مطهر با دستانی خالی و چشمانی گریان می‌روند. 

,

, ,

زائران پیاده امام هشتم شیعیان با خلوص نیت چندین شبانه روز به سمت مشهدالرضا قدم به قدم آمدند تا در روز شهادت سوگواری کنند و حرف دلشان را با امام مهربانی ها بزنند.

,

, ,

همزمان با روز شهادت حضرت رضا (ع)، نماز روز شهادت این حضرت با حضور مردم عزادار سراسر کشور، هیئت‌های عزاداری و زائران پیاده در حرم مطهر رضوی و سطح خیابان‌های اطراف بارگاه رضوی برگزار شد.

,

, ,

دسته دسته مردم و هیئت‌های عزاداری به سمت حرم امام مهربانی حرکت می‌کنند. اینجا همه فارغ از پست و نسبت های دنیایی آمده اند تا در حد توان خود به زائران حضرت رضا(ع) خدمت کنند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه