اخبار داغ

اغتشاش شبکه سلبریتی ها با اکانتهای فیک از عربستان و آمریکا/ ضرورت برخورد قاطع پس از مطالبه میلیونی+فیلم

اغتشاش شبکه سلبریتی ها با اکانتهای فیک از عربستان و آمریکا/ ضرورت برخورد قاطع پس از مطالبه میلیونی+فیلم
تحریک برای افزایش تحریم ها، حذف ایران از جام جهانی و... از جمله مواردی است که از سوی شبکه سلبریتی ها با خط دهی سرویسها و رسانه های سعودی آمریکایی ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بررسی ها نشان میدهد، اکانتهای تعداد مشخصی از سلبریتی ها و ورزشکاران توسط اکانتهای فیک از عربستان و ایالات متحده برای ادامه اغتشاشات در فضای مجازی سازماندهی شده و پس از حضور میلیونی مردم و مطالبه برخورد قاطع، اکنون عملا فقط شبکه سلبریتی هایی که از خارج از مرزها حمایت می شوند در میدان خرابکاری ها باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
درحالی که اینترنت در ایران به دلیل سو استفاده پلتفورمهای آمریکایی برای ایجاد نا امنی و آشوب محدود شده، اکانت افراد فریب خورده ای مانند علی کریمی با صدها هزار لایک و کامنت پشتیبانی شده که عملا گاف ضد انقلاب در نشان دادن منشا خارجی این حمایت هاست.
,
 
,
تحریک برای افزایش تحریم ها، حذف ایران از جام جهانی و... از جمله مواردی است که از سوی این شبکه با خط دهی سرویسها و رسانه های سعودی آمریکایی ادامه داردو به نظر میرسد با هدف به حاشیه بردن توفیقات دولت جدید در انجام اصلاحات اقتصادی و پیمانهای جهانی برای تقویت شرایط کشور طراحی شده است.
,
, ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه