اخبار داغ

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان:

۱۴ وقف جدید در لرستان ثبت شد

۱۴ وقف جدید در لرستان ثبت شد
حجت الاسلام عباس‌زاده با اشاره به دهه وقف، گفت: ۱۴ وقف جدید در استان لرستان ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: همزمان با دهه وقف ۷۵ برنامه مختلف در استان در نظر گرفته شده که شامل همایش یاوران وقف، برپایی نمایشگاه وقف در امامزاده زیدابن علی، تجلیل از واقفان، غبار روبی گلزار شهدا و افتتاحیه پروژه های عمرانی در سه شهر استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ وقف در استان لرستان به ثبت رسیده که بیشتر این موقوفات در شهرهای دلفان، خرم آباد و بروجرد بوده است.

,

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: امسال قرار است که ۳۵ وقف تا پایان سال ثبت شود که برخی از موقوفات هم تشکیل پرونده شده ولی هنوز ثبت سامانه نشده اند که در حال پیگیری است.

,

حجت الاسلام عباس زاده گفت: وقف یکی از سنت های پسندیده است که واقفین با نیت هایی که دارند آنها را وقف می کنند و تلاش می شود تا با اجرای کارهای فرهنگی بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ وقف اقدام شود.

,

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از موقوفات در دست افرادی است که پس از مدت زمان اعلام شده حاضر نیستند آن را پس بدهند که در این راستا تعدادی پرونده تشکیل شده و توسط دستگاه قضایی در حال بررسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه