اخبار داغ

سلاجقه عنوان کرد؛

پیگیری وزارتخانه‌های خارجه و نیرو در راستای حقابه تالاب هامون

پیگیری وزارتخانه‌های خارجه و نیرو در راستای حقابه تالاب هامون
رئیس سازمان محیط زیست گفت: وزارتخانه های امور خارجه و نیرو به این موضوع ورود خواهند کرد تا بتوانیم حقابه این تالاب را به نحو مطلوب دریافت کنیم.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران به بازدید از تالاب هامون و بررسی مشکلات آن اشاره کرد و گفت:  تصمیمات خوبی برای جوامع محلی گرفته شد که در بخش داخلی کارهای خوبی انجام می‌شود. موضوع تالاب هامون در جلسه امروز هیات دولت نیز مطرح شد ، بنا شد تا وزارت امور خارجه و وزارت نیرو به موضوع ورود کنند تا بتوانیم حقابه این تالاب را به نحو مطلوب دریافت کنیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سلاجقه درباره موضوع اسقاط خودروها نیز گفت:  یک درصد از قیمت خودروهایی که وارد بازار می‌شوند، باید به حساب صندوق ملی محیط زیست کشور واریز شود که ظرفیت خوبی برای ساماندهی خودروهای اسقاطی ایجاد می‌کند. 

,

معاون رییس جمهور همچنین درباره حفظ گونه پلنگ ایرانی تصریح کرد:  برای تمامی  گونه‌هایی که در لیست قرمز وجود دارد، برنامه داریم. هفته گذشته در رابطه با گونه پلنگ ایرانی نشستی در عراق برگزار شد که ما معتقدیم این نشست باید در ایران برگزار شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه