اخبار داغ

پیش بینی برداشت بیش از ۶ هزار کیلوگرم خاویار در گیلان/ فعالیت ۷۶ مزرعه ماهیان خاویاری

پیش بینی برداشت بیش از ۶ هزار کیلوگرم خاویار در گیلان/ فعالیت ۷۶ مزرعه ماهیان خاویاری
معاون آبزی پروری شیلات گیلان با اعلام اینکه استان ۷۶ مزرعه پرورش ماهیان خاویاری دارد، گفت: پیش بینی شده امسال از این مزارع ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم خاویار به ارزش به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمد رضا آزمون مژدهی معاون آبزی پروری شیلات گیلان با اعلام این خبر گفت: گیلان ۷۶ مزرعه پرورش ماهیان خاویاری دارد که پیش بینی شده امسال از این مزارع ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم خاویار به ارزش به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان برداشت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی افزود: خاویار در بازار‌های داخلی بسته به کیفیت آن بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و ۹۰ درصد خاویار تولید شده در گیلان به بازار‌های جهانی صادر می‌شود.
,
 
,
معاون آبزی پروری شیلات گیلان همچنین پیش بینی کرد: تا پایان سال تولید کنندگان خاویار هزار و ۵۰۰ تن گوشت ماهی خاویاری به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان برداشت کنند.
,
 
,
آزمون مژدهی با اشاره به اینکه شهرستان تالش بزرگترین تولید کننده ماهی خاویاری در گیلان است، گفت: تالش با تولید سالانه ۴۲۰ تن ماهی خاویاری با استفاده از آب دریا از بزرگترین تولید کنندگان ماهیان خاویاری در کشور است.
,
 
,
در حال حاضر گوشت این ماهیان به قیمت تعاونی هر کیلوگرم ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
تولید کنندگان ماهیان خاویاری پارسال هزار و ۲۰۰ تن گوشت ماهی خاویاری و ۶ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم خاویار به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان استحصال کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه