اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

تیم های بهداشتی- درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم لرستان اعزام شدند+ تصاویر

تیم های بهداشتی- درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم لرستان اعزام شدند+ تصاویر
ملک آراء گفت: تیم های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی لرستان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: تیم های بهداشتی و درمانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به صورت همزمان در سراسر شهرستانهای استان توسط کانون های بسیج جامعه پزشکی استان جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

بوی افزود: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان مرکز بهداشت خرم آباد، دو تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی گروه جهادی شهید رهنمون به منطقه نیمه برخوردار اسدآبادی خرم آباد و به مسجد امام جعفر صادق (ع) اعزام شدند.

,

وی افزود: این اکیپ شامل پزشک عمومی، کارشناس بهداشت و روانشناس، ماما و دارویار بود که با وسایل و تجهیزات مورد نیاز تیم را برای ارائه خدمات به مردم این منطقه اعزام شدند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو به‌صورت رایگان به اهالی منطقه بود و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به ۱۵۰ نفر است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه