اخبار داغ

فرماندارسبزوار:

امروز جامعه ما نیاز به تبیین ظرفیت های انقلاب اسلامی دارد

امروز جامعه ما نیاز به تبیین ظرفیت های انقلاب اسلامی دارد
ابراهیمی کردیانی گفت: مسیولین و خواص جامعه باید در شرایط حساس کنونی نسبت به تبیین طرفیت ها وپیشرفت های کشور اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین ابراهیمی کردیانی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ظهر امروز  در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران با بیان اینکه کشور امروز بیش از هرزمان نیازمند وحدت وانسجام است اظهارداشت: نظام اگر 40 ساله شده و وارد دوره دوم خود شد به آسانی نبود و این مهم توسط تجربه های گوناگون کسب شد که در طول تمام انقلاب های شکل گرفته بی نظیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه نظام وانقلاب جمهوری اسلامی ادامه قیام امام حسین (ع) است ادامه داد: ایدئولوژی و قیامی که بعد از 1400 سال از آن نشات می‌گیرد و ارزش های مکتب امام حسین علیه السلام که مکتب برگرفته از جمهوری اسلامی آن را بیمه کرد.

,

وی با اشاره به اینکه دومین مسئله رهبری مدبرانه امام و مقام معظم رهبری است که پیچ های تاریخی را به سلامت گذارنده است تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت مردم نیز سومین عامل استحکتم بنای انقلاب بوده است.

,

ابراهیمی کردیانی تاکید کرد:امروز نه تنها با سربلندی تمام این دوران سپری شده که جوانان باید بدانند این انقلاب اگر خدشه پذیر بود در همان اوایل انقلاب و با وجود 17 هزار شهید ترور خدشه دار می شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه