اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

کمبود نیروی انسانی مهمترین مشکل آموزش و پرورش بروجرد/ ۱۵ دانش‌آموز به تحصیل بازگشتند

کمبود نیروی انسانی مهمترین مشکل آموزش و پرورش بروجرد/ ۱۵ دانش‌آموز به تحصیل بازگشتند
سبحانی نیا گفت: کمبود نیروی انسانی و فضای کافی مهمترین مشکل در آموزش و پرورش بروجرد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، همیشه از مدرسه به عنوان خانه دوم یاد شده است، مکانی که در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارد ولی چالش ها و مشکلاتی وجود دارد که نیازمند راهکارهایی برای برون رفت از این مسائل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

نریمان سبحانی نیا مدیر آموزش و پرورش بروجرد در نشست خبری که صبح امروز در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: از مهمترین مشکلات در آموزش و پرورش بروجرد، کمبود نیروی انسانی و فضای کافی است که در اولین اقدام جلوی انتقالی ها گرفته شد و برهمین اساس، فراخوان داده ایم که هر نیرو باید در مقطع تحصیلی خودشان ساماندهی شوند.

,

وی افزود: بیشترین مشکل در کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی است که بیش از ۶۰ نفر کمبود نیرو در این مقطع وجود دارد ولی تلاش هایی صورت گرفته که هیچ کلاسی بدون معلم نماند.

,

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: نیروهای نهضتی به دلیل اینکه تخصص لازم را در این مقطع نداشتند به کارگیری نشدند و جبران کمبود معلم در این مقطع با ابلاغ دو و به کارگیری دانشجویان ترم آخر دانشگاه فرهنگیان جبران می شود.

,

سبحانی نیا با اشاره به کمبود نیروهای خدماتی در مدارس بروجرد، عنوان کرد: کل نیروهای خدماتی در شهرستان ۱۰۲ نفر است در حالی که در بروجرد ۲۲۰ مدرسه وجود دارد و برنامه ریزی شده که به هر مدرسه یک نیرو داده شود تا بخشی از این کمبود نیرو جبران گردد.

,

ضرورت همکاری برای ساماندهی سرویس مدارس

, ضرورت همکاری برای ساماندهی سرویس مدارس, ضرورت همکاری برای ساماندهی سرویس مدارس,

سبحانی نیا بیان کرد: از مدتها قبل جلساتی برای ساماندهی سرویس مدارس برگزار شد و در چند مرحله نرخ سرویس مدارس افزایش یافته ولی بازهم همکاری صورت نگرفته و در این راستا لازم است که تاکسیرانی حمایت لازم را انجام دهد.

,

وی اظهار داشت: تلاش هایی صورت گرفته و مقاومت ما به این معناست که نرخ کرایه ها بیش از این افزایش نیابد.

,

درمانگاه شماره ۲ فرهنگیان راه اندازی می شود

, درمانگاه شماره ۲ فرهنگیان راه اندازی می شود, درمانگاه شماره ۲ فرهنگیان راه اندازی می شود,

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: برخی از املاک آموزش و پرورش سالهاست بلااستفاده مانده و رو به تخریب هستند و در برخی از روستاها هم املاکی وجود دارد که تصرف عدوانی شده است که طی این چند ماه تلاش شده تا برخی از املاک از دست این افراد خارج شود.

,

سبحانی نیا افزود: در حال حاضر پروژه خانه معلم روند پیشرفت خوبی را طی می کند و استخر هم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای درمانگاه شماره دو فرهنگیان واقع در شهرک اندیشه، خیری اعلام کرده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک می کند و تلاش می شود تا امسال این درمانگاه راه اندازی شود.

,

وی بیان کرد: همچنین برای خانه معلم که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفته شده و در حال انجام است.

,

بازگشت ۱۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل

, بازگشت ۱۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل, بازگشت ۱۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل,

مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: طی دو سال پیش به دلیل شیوع بیماری کرونا، حدود ۴۰ دانش آموز از تحصیل بازماندند که با همکاری بسیج دانش آموزی تاکنون ۱۵ نفر به تحصیل بازگشته و تلاش برای بازگشت مابقی دانش آموزان ادامه دارد.

,

وی اظهارداشت: مهمترین هدف این است که هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند و در این راستا همکاری و بررسی هایی صورت می گیرد تا شرایط تحصیل برای همه فراهم شود.

,

انتصابات به دور از مسائل سیاسی انجام شده است

, انتصابات به دور از مسائل سیاسی انجام شده است, انتصابات به دور از مسائل سیاسی انجام شده است,

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: تمامی انتصابات با میل خودم بوده و تاکنون هیچ نماینده ای در این راستا سفارش نکرده و هدف این است که انتصابات فارغ از جریان های سیاسی و گروهی باشد و کسانی انتخاب شده اند که شایسته هستند.

,

سبحانی نیا با اشاره به اینکه معلمان الگو هستند، عنوان کرد: رفتار و گفتار و حتی نوع پوشش معلمان برای دانش آموزان الگو می باشد از همین رو همه معلمان باید حجاب مناسب و گفتار خوبی داشته باشند تا بتوانند الگویی موفق برای دانش آموزان باشند.

,

جایگاه آموزش و پرورش بروجرد در شان این شهر نیست

, جایگاه آموزش و پرورش بروجرد در شان این شهر نیست, جایگاه آموزش و پرورش بروجرد در شان این شهر نیست,

وی بیان کرد: جایگاه آموزش و پرورش بروجرد از نظر معدل کتبی و نهایی و کنکور در شان بروجرد نیست به طوری که معدل کتبی بروجرد ۱۰٫۹۰ بوده که میانگین کشوری ۱۱٫۴۳ می باشد و نشان می دهد از نرم کشوری کمتر است.

,

سبحانی نیا گفت: در کنکور امسال ۴۰ نفر توانستند رتبه های خوبی را کسب کنند و تلاش می شود تا موفقیت های در این حوزه افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه