اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایران اسلامی محور مقاومت است/ رزمندگان با روحیه ایثار و شهادت دشمنان را شکست دادند

ایران اسلامی محور مقاومت است/ رزمندگان با روحیه ایثار و شهادت دشمنان را شکست دادند
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه ایران اسلامی محور مقاومت است، گفت: رزمندگان با روحیه ایثار و شهادت دشمنان را شکست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح اظهار داشت: کشوری که به تازگی از زیر یوغ استکبار و استبداد آزاد شده بود، ارتش در حال بازسازی بود و سپاه در حال شکل گرفتن و درون کشور اختلافات در میان سیاسیون فضای کشور را ملتهب کرده بود و توطئه، کودتا، آشوب ها و فتنه های داخلی از برخی از استان ها به گوش می رسید، در چنین شرایطی زورگویان عالم نادانی مانند صدام را تحریک کردند تا به ایران حمله نظامی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: دشمنان چون نتوانستند مانع انقلاب شوند و به دنبال آن بودند که اجازه ندهند انقلاب به ثمر بنشیند لذا در ۳۱ شهریور سال ۵۹ حملات وسیع زمینی و هوایی به ایران آغاز شد و امام(ره) در آغاز جنگ با اطمینان قلبی با فرمانده هان سخن گفت و آنان مصمم شدند تا نابودی رژیم بعثی از کشور دفاع کنند که روحیه ایثار و شهادت از طرف امام راحل به دیگر نیروهای مسلح و همه ملت ایران از نوجوانان ۱۲ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله وارد عرصه جهاد شدند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ملت ایران به فرمان امام (ره) لبیک گفتند و با روحیه ایثار و شهادت دشمنان را شکست دادند، عنوان کرد: امام(ره) در آن زمان فرمود ما مامور به تکلیف و دفاع از اسلام هستیم و فرمودند تهاجم علیه ایران یعنی مبارزه علیه اسلام و قرآن و مقابله با خداوند متعال و این از بزرگترین محرمات است و جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد و کسانی که در جنگ حضور داشتند از اسلام و قرآن دفاع کردند و بزرگترین واجب الهی را عمل کردند.

,

وی تصریح کرد: فضیلت دفاع از اسلام و قرآن و واجب جهاد برای انسان بسیار با ارزش است و این فضیلت در طول عمر همه کسی نیست و خداوند متعال پاداش آن را تضمین کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز تعدادی از قطار انقلاب پیاده شدند و گفتند که باید منافع و سود را از انقلاب بگیرند، افزود: پاداش خداوند شامل حال آنان نمی شود، وقتی رهبری با راه و روش امام(ره)، رهبری می کند دیگر جایی وجود ندارد که کار تمام شده و باید از منافع انقلاب بهره برداری کرد، ما همچنان مامور از دفاع به اسلام دفاع کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: منافقین که ۱۷ هزار نفر در ایران ترور کردند همچنان برای عقاید باطل خود ایستاده اند و باید با توان بیشتر در مقابل منافقین ایستاد، امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی همچنان منسجم در دفاع از اسلام و قرآن هستند و جوانان حزب الهی و جهادی بدون دعوت به میدان آمدند و از حریم اسلام دفاع کردند و در مقابل آشوبگران ایستادند و باید از سرمایه جوانان حزب الهی تقدیر کرد چرا که جوانان رویش های انقلاب بوده و نیازمند تجارب پیشکسوتان جهاد و شهادت هستند.

,

حجت الاسلام شاهرخی اظهار داشت: پلیس در کشور های غربی با مردم برخورد خشن دارند و هر کس به پلیس تعرض کند آنان را تحت تعقیب قرار می دهند، اما پلیس ایران با رافت اسلامی برخورد کرد ولی متاسفانه دشمنان سو استفاده کردند و به اعتقادات دینی و حجاب تعرض کردند، دشمنان قصد ضربه زدن به اسلام داشتند و اگر کسانی بخواهند در عمل حاکمیت اسلامی، قرآن، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف را در جامعه کمرنگ کند باید با آنان مبارزه کرد.

,

وی ایران اسلامی را محور مقاومت برشمرد و گفت: ما زیر بار استعمار نمی رویم و اجازه نخواهیم داد دشمنان ارزش های اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند و پیشکسوتان جهاد و شهادت در لرستان باید همچنان دوران دفاع مقدس در صحنه باشند و اجازه ندهند دشمنان در کشور و استان لرستان موج سواری کنند و به اسلام و قرآن هتاکی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه