اخبار داغ

تیراندازی خونین در مدرسه‌ای در آمریکا

تیراندازی خونین در مدرسه‌ای در آمریکا
تیراندازی در مدرسه‌ای در ایالت کالیفرنیا دست کم شش مجروح برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مقامات آمریکایی از زخمی شدن دست کم شش نفر در تیراندازی در یک مدرسه در شهر اوکلند ایالت کالیفرنیا خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی اوکلند، نیرو‌های امداد شش زخمی را که همگی آثار گلوله بر بدنشان بود، به بیمارستان بردند.

,

«لیبی شاف»، شهردار اوکلند، در یادداشتی در توئیتر نوشت: همه زخمی‌ها بزرگسال اند و تیراندازی در مدرسه کی - ۱۲ روی داد. در نزدیکی این مدرسه، سه مدرسه دیگر نیز وجود دارد. حال سه تن از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

,

سخنگوی سازمان آموزش اوکلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقامات منطقه چیزی بیشتر از آنچه پلیس اوکلند گزارش کرده است، نمی‌دانند.

,

در تصویر‌های تلویزیونی حضور ده‌ها دستگاه خودروی پلیس به چشم می‌خورد و دیده می‌شود که نیرو‌های امنیتی ورود به خیابان محل مدرسه‌های یادشده را ممنوع کردند؛ همچنین دانش آموزان در حال خروج از مدرسه دیده می‌شوند.

,

«تِرِوا رید»، عضو شورای شهر، گفت: نیرو‌های تحقیق به او گفته اند ممکن است که این تیراندازی به آمار فزاینده «خشونت‌های جمعی و تبهکاران» مرتبط باشد.

,

«کِیسی جانسون»، افسر پلیس اوکلند، در نشست خبری کوتاه خود زخمی شدن شش نفر را در این حادثه تائید کرد و به پرسش دیگری پاسخ نداد.

,

«لورن تیلور»، دیگر عضو شورای شهر، نیز از تائید جزئیات دیگری درباره این حادثه خودداری کرد. وی به یکی از شبکه‌های تلویزیونی محلی گفت: «سلاح‌ها در مدرسه‌های ما بود، جایی که قرار است که کودکانمان در امان باشند.»

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه