اخبار داغ

برای انتخابی المپیک، کمیته‌ای تشکیل خواهیم داد

پورسلمان: تجهیز تیم‌های ملی اولویت فدراسیون شمشیربازی است

پورسلمان: تجهیز تیم‌های ملی اولویت فدراسیون شمشیربازی است
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: تجهیز تیم‌های ملی و هیئت‌ها اولویت فدراسیون شمشیربازی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با حکم وزیر ورزش و جوانان علیرضا پورسلمان به عنوان سرپرست فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد. سرپرست فدراسیون شمشیربازی درباره برنامه هایش در این فدراسیون صحبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پورسلمان سرپرست فدراسیون شمشیربازی پس از حضور در فدراسیون با اشاره به فعالیت های شمشیربازی در حوزه بین الملل اظهار داشت: فدراسیون شمشیربازی  در حوزه آسیا و جهان تحرکات خوبی در آن انجام گرفته و ما سعی می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم.

,

وی درباره برنامه هایش گفت: با توجه به اینکه هیئت‌های تازه تاسیس زیاد داریم باید به آن‌ها رسیدگی شود. همچنین از لحاظ فنی ما یک تیم مربیگری در نظر می‌گیریم تا شرایط خوبی را از لحاظ فنی و… برای ورزشکاران ایجاد کنند.

,

سرپرست فدراسیون شمشیربازی همچنین به بحث امکانات در شمشیربازی اشاره کرد و گفت: تجهیز تیم‌های ملی و هیئت‌ها اولویت فدراسیون شمشیربازی است که باید راهکار‌هایی برای تحقق این امر صورت گیرد.

,

وی افزود: تمام تلاش می کنیم مسئولان آکادمی ملی المپیک در خصوص راه اندازی آکادمی شمشیربازی گفت وگو داشته باشیم تا شرایط  برای حضور ورزشکاران و انجام‌ تمرینات میسر شود.

,

پورسلمان با اشاره به اهمیت کسب سهمیه المپیک بیان کرد: در حوزه انتخابی المپیک، کمیته‌ای تشکیل خواهیم داد برای برنامه‌ریزی در راه کسب سهمیه المپیک تا گام‌های مثبتی در این مسیر برداریم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه