اخبار داغ

برنامه های خود را با تیم ملی هماهنگ خواهیم کرد

مهدی: کی‌روش مشکلی با تاریخ برگزاری دربی ندارد/ تیم ملی خط قرمز ما است

مهدی: کی‌روش مشکلی با تاریخ برگزاری دربی ندارد/ تیم ملی خط قرمز ما است
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: سرمربی تیم ملی مشکلی برای برگزاری دربی پیش از شروع اردوهای آماده‌سازی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد تاریخ برگزاری دربی پایتخت اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانبندی فدراسیون فوتبال آخرین روز رقابت‌های لیگ برتر پیش از حضور تیم ملی در کمپ آماده‌سازی و اعزام به جام‌جهانی 13 آبان ماه خواهد بود. این در شرایطی است که برنامه‌های تیم ملی تغییری نکند و برگزاری احتمالی آخرین بازی دوستانه تیم ملی وقفه‌ای را در کار ما ایجاد نکند. در مجموع ما می‌توانیم آخرین رقابت‌ در لیگ برتر را 13 آبان ماه برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد کی‌روش زمان برگزاری دربی را تغییر دهد یا خیر، تصریح کرد: در جلسه‌ای که داشتیم کی‌روش اعلام کرد برای ما شرایط خاصی وجود ندارد که دربی هم برگزار شود و ما این آمادگی را داریم که این مسابقه را هم تماشا کنیم. کی‌روش و کادر فنی تیم ملی تمام مسابقات لیگ برتر را رصد می‌کند.
,
 
,
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: من می‌دانم که مسئولان تیم ملی در تلاش هستند تا بازی‌های دوستانه خوب دیگری را هم برای ملی‌پوشان هماهنگ کنند، اما اگر برنامه خاصی ایجاد نشود و تاریخ‌ها تغییر نکند، ما با همان برنامه قبلی پیش خواهیم رفت. بدون شک خط قرمز ما تیم ملی است و برنامه های خود را با آن هماهنگ خواهیم کرد.
,
 
,
مهدی درمورد برگزاری بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر، عنوان کرد: تا این لحظه تمام بازی‌های لیگ برتر برگزار خواهد شد. جلسات هماهنگی تمام بازی‌های هفته هفتم برگزار شده و پس از آن خود را برای برگزاری مسابقات هفته هشتم آماده خواهیم کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه