اخبار داغ

رزمنده گیلانی دوران دفاع مقدس:

ایستادگی ملت و رهبری امام امت رمز موفقیت ایران در برابر دشمن است

ایستادگی ملت و رهبری امام امت رمز موفقیت ایران در برابر دشمن است
“حسین علی نژاد” از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس به یکپارچگی مردم در مقابل دشمن بعثی اشاره کرد و‌ گفت: بعثی ها آمده بودند که بمانند اما با اقدام کوبنده ملت مواجه ‌شدند، همه مردم در کنار هم ایستادند و نگذاشتند یک‌وجب از خاک از دست برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “حسین علی نژاد” از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس در گفت و گو با ۸دی با اشاره به سال های حضورش در جبهه های نبرد، اظهار کرد: بنده به تبع تمام هم سن و سال ها و اطرافیانم که در تظاهرات و راهپیمایی های قبل از انقلاب نقش مهمی داشتند و در راستای انجام یکی از رسالت ها به عنوان حمایت و‌ حراست از انقلاب و ترویج آن در جامعه به ندای امام لبیک گفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
وی با اشاره به هوشیاری مردم در لبیک به ندای امام در شکست دشمن بیان کرد: بنده هم به عنوان یکی از همین مردم به محض فراخوان امام برای حفظ انقلاب پا به این عرصه گذاشتم و حتی کوچکتر از من هم در جنگ حضور داشتند که پرتلاش تر بودند بنابراین مسلمانی یعنی تسلیم دین بودن و پذیرش جهاد و شهادت در هنگام خطر.
,
 
,
این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: با توجه به گرایش کشور و با استناد به آیات قرآن، مسلمانان باید از خودشان دفاع کنند که دفاع مقدس در وهله اول به منزله دفاع از خود و سپس دفاع از اسلام، قرآن و ناموس بود چون عراق وحشی گری را در مناطق جنگی به اوج خود رسانده بود.
,
 
,
علی نژاد به یکپارچگی مردم در مقابل دشمن بعثی اشاره کرد و‌ گفت: بعثی ها آمده بودند که بمانند اما با اقدام کوبنده ملت مواجه ‌شدند، همه مردم در کنار هم ایستادند و نگذاشتند یک‌وجب از خاک از دست برود.
,
 
,
وی با اشاره به جنگ تحمیلی به عنوان طولانی ترین جنگ معاصر در خلیج فارس، اظهار کرد: در این جنگ حدود ۴۰ کشور به طور مستقیم درگیر بودند و از ۱۱ کشور اسیر گرفته شد.
,
 
,
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به رمز پیروزی و موفقیت رزمندگان اسلام تصریح کرد: با وجود تمام سلاح و تانک های مدرن و موشک های عراق، ملت با اراده کمک به ماندگاری انقلاب و با ایمان و عشق  جوانان در کنار سپاه، بسیج و ارتش ماند و همه اقشار در کنار هم ایستادگی کردند و زمانی دشمن تسلیم شد که ما وارد خاک‌ عراق شدیم زیرا بنا بر قانون سازمان بین الملل اگر کشوری مورد تجاوز قرار بگیرد می تواند از خودش دفاع کند که به آن دفاع مشروع می گویند، با ورود به خاک عراق امنیت شهرها تامین و راه ارتباطی دشمن با دریا بسته شد و موشک باران به پایان رسید.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: وقتی دشمن شاهد به خطر افتادن مواضعش در جنگ شد اقدام به پیشنهاد قطعنامه ۵۹۸ کرد و در کنار رهبری امام با قدرت مردم و رزمندگان این پیروزی ها رقم خورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه