اخبار داغ

پنی وانگ:

۲۸ نفر از مقامات دولت روسیه تحریم می شوند

۲۸ نفر از مقامات دولت روسیه تحریم می شوند
وزیر خارجه استرالیا اعلام کرد به علت برگزاری همه‌پرسی پیوستن به روسیه در مناطق شرقی اوکراین، ۲۸ نفر از مقامات دولت روسیه را به فهرست تحریم‌های خود اضافه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپوتنیک، «پنی وانگ»، وزیر خارجه استرالیا اعلام کرد به علت برگزاری همه‌پرسی پیوستن به روسیه در مناطق شرقی اوکراین، ۲۸ نفر از مقامات دولت روسیه را به فهرست تحریم‌های خود اضافه خواهد کرد.

وانگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تحریم‌های مالی و ممنوعیت سفر به استرالیا علیه ۲۸ نفر اعمال خواهد شد که شامل جدایی‌طلبان (مناطق شرقی اوکراین)، وزرا و مقامات ارشد دولت روسیه هستند.

در بیانیه وزیر خارجه استرالیا آمده که این تحریم‌ها «موضع سرسختانه استرالیا را نسبت به اقدامات ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و همچنین کسانی نشان می‌دهد که دستورات او را اجرا می‌کنند».

روز جمعه ۳۰ سپتامبر، ولادیمیر پوتین اسناد الحاق رسمی جمهوری‌های دونتسک، لوهانسک و مناطق خرسون و زاپروژیا به قلمرو روسیه را امضا کرد.

جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون از ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (اول تا پنجم مهر) برای پیوستن به روسیه همه‌پرسی برگزار کردند و اکثریت رای‌دهندگان با الحاق این مناطق به روسیه موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه