اخبار داغ

حسین الله کرم در گفتگو با دانا:

باید صف اعتراض با اغتشاش ضد انقلاب را جدا کرد/ مسائل بسترساز فتنه ها حل شود

باید صف اعتراض با اغتشاش ضد انقلاب را جدا کرد/ مسائل بسترساز فتنه ها حل شود
دبیر شورای هماهنگی حزب الله با تاکید بر اینکه باید صف اعتراض با اغتشاش ضد انقلاب را جدا کرد، گفت: رئیس جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی گفتند این کار با ایجاد مکان هایی برای ایجاد اعتراض شدنی است و همچنین تشکیل و گسترش کرسی های آزاد اندیشی می تواند اعتراضات را به دور از اغتشاشات شکل دهد.
[
به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرگ مهسا امینی دختر ۲۲ ساله کرد که در یکی از مراکز پلیس اخلاقی جان باخت، واکنش های بسیاری را در پی داشت در این میان خشم و اعتراض عمومی باعث شد تا برخی آب به آسیاب دشمن ریخته و از این موضوع سوء استفاده کنند تا جامعه را نا امن جلو دهند این امر سبب شد تا با حسین الله کرم عضو مرکزی شورای وحدت و دبیر شورای هماهنگی حزب الله به گفتگو بپردازیم و حوادث و ناآرامی‌های رخ داده در هفته های اخیر را مورد بررسی قرار دهیم. 
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسین الله کرم,
 
,
متن این گفتگو به شرح زیر است:
,

با توجه به شرایط به وجود آمده تحلیل شما درباره اتفاقات اخیر چیست؟

,
حسین الله کرم: هر اتفاق و واقعه ای عمدتا دو عامل دور و نزدیک دارد که عامل نزدیک آن فوت مهسا امینی بوده که این عامل مثل عامل های قبلی یک بهانه است. مثل بهانه تقلب در سال ۸۸ ، بهانه گرانی در دی‌ماه سال ۹۶، بهانه بنزین در آبان سال ۹۸ و همین طور رمز فتنه تحت عنوان مهسا امینی در سال ۱۴۰۱ به عنوان عامل نزدیک شمرده می شود و اما عامل دور آن در تحلیل CIA و وابستگان آن می باشد. آن ها معتقدند تا پرچم ولایت فقیه در ایران و جهان برپا است آمریکا مسیر افول را با شیب تندتر به سوی فروپاشی طی خواهد کرد. از این رو آمریکا در بهترین حالت یعنی در حالت عدم فروپاشی فقط می تواند به همراه اروپا یکی از اقطاب سه گانه جهان آینده را تشکیل دهد. از این رو CIA طرح ترکیب سه گانه کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ با ورود ارازل و اوباش و فواحش را همراه با طرح کودتای منافقین در خرداد ۱۳۶۰ و طرح فتنه خرداد ۸۸ همراه کند و آن را به اجرا در آورد اما از آنجا که عدم موفقیت آن به دلیل عدم همراهی مردم محرز شده است می خواهند با کشته سازی، چهره سیاهی از جمهوری اسلامی مانند میدان ت.آن.مین چین بسازند تا امکان تحریم های بیشتر و حمله نظامی احتمالی را هدایت کنند. البته عقلای آمریکا با طرح حمله نظامی آمریکا مخالفت خواهند کرد و علاقمند به درگیر کردن ایران در جنگ با ناتو عربی و ناتو ترکی با حمایت اسراییل هستند، گرچه می دانند تمدن باز ایران اسلامی همه این طرح ها را درون خود هضم خواهد کرد.
, حسین الله کرم:,
 
,
 
,

به نظر شما جریان نفوذ عامل اصلی استارت اغتشاشات اخیر در کشور بوده است یا فتنه گران؟

,
حسین الله کرم: استارت فتنه شهریور ۱۴۰۱را هر دو جریان نفوذ از طریق اعتراض و فتنه گران از تبدیل اعتراض به اغتشاش کلید زدند. 
, حسین الله کرم:,
جریان نفوذ از چهار عنصر جوش (جستجو و شکار ، واحدی مرکب از نیروهای ساواک، تیپ نوهد، گارد، رکن دوم ارتش و نیروهای وابسته زیر نظر اساتید جنایتکار موساد تشکیل و در کشتار میدان ژاله تهران در جمعه سیاه ۱۷شهریور شرکت داشتند واحد جوش پس ازپیروز شدن انقلاب مامور به نفوذ در نهادهای انقلابی شد ازاین افراد می توان از امثال کلاهی وکشمیری نام برد)، عناصر نفاق قدیم، عناصر نفاق جدید و جریان غرب گرا تشکیل شده است که اوج عملکرد آنها در دولت یازدهم و دوازدهم با ترک فعل همراه شد. در حالی که فتنه گران از ۹ اپوزیسیون (جنبش سبز، منافقین، سلطنت طلب، پژاک، حزب دموکرات، کومله، جیش‌العدل، الاحوازیه و اراذل اوباش) تشکیل شده است که این ها با سازماندهی برخی از جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله جریان کنونی را استارت زدند، البته راه هرکدام از جریان نفوذ و فتنه گران از یکدیگر جداست. جریان نفوذ با ذائقه شناسی که از طریق آنالیز غربی ها از طریق فضای مجازی به دست آورده اند روی سه جریان جوان، زن و قومیت تحت عنوان جامه مدنی فعال هستند تا آنها را به بهانه رفتن زنان به ورزشگاه تا دختر آبی و مهسا در مخالفت با پلیس اخلاقی به میدان اعتراض بکشاند. جریان فتنه نیز با ساماندهی اراذل و اوباش و فواحش بوسیله گروههای نه گانه اپوزسیون فوق الذکر و با حضور مستقیم زمینه اولیه تجمع اعتراضی را به وجود می آورند تا با استفاده از ذائقه شناسی ارتباط دختر و پسر و سندرم ازدحام تجمعات اعتراضی را به اغتشاش هدایت کنند. بهانه های دو جریان نفوذ و فتنه عمدتا بهانه های است که به دلایلی مطرح می شود که با استمزاج شناسی جامعه صورت می گیرد. جامعه الان به برجام و امثال آن حساسیتی ندارد اما نوجوانان و جوانانی داریم که علایق خاص جوانی دارند لذا لیدرهای که اراذل و اوباش را در این وضعیت با دریافت ده تا دوازده میلیون تومان به صحنه می کشانند دلیل دوم خود را سواستفاده جنسی از این نوجوانان و جوانان مطرح می کنند این ها اعتراضات را با تعدای از نفرات اولیه از اراذل و اوباش و فواحش تشکیل می دهند تا این ها اعتراض جوانان را به سمت اغتشاش سوق دهند.
,
 
,

آیا سران فتنه با توجه به بیانه اخیر موسوی نقشی در این موضوع دارند؟

,
حسین الله کرم: گروه های اپوزیسیون ۹ گانه منهای جنبش سبز در دو فتنه دی ۹۶ و آبان ۹۸ موجبات اغتشاشات در حاشیه و سپس متن جامعه را به وجود آوردند تا خروج ترامپ از برجام را سرعت دهند و بستر فروپاشی نظام را از طریق دو برابر کردن تحریم ها در طرح فشار حداکثری محقق سازند از آنجا که ایران با استراتژی تاب آورسازی مردم ناشی از رزمایش همدلانه و مومنانه رهبری توسط بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی، کمیته امداد، قرارگاه خاتم و آستان قدس رضوی، طرح فشار حداکثری را شکست داد، جریان نفوذ طرح ورود مجدد جنبش سبز را ارائه داد تا موسوی از طریق انتحار ماسونی بتواند رهبری فتنه شهریور ۱۴۰۱ را کنترل و هدایت کند. موسوی با بیانیه خود به طرح ۵ موضوع استعاره بودن بیداری اسلامی و مدافعان حرم، تهمت سازماندهی اراذل توسط شهید همدانی در سرکوب جنبش سبز، حفظ استبداد ثانی (بشار اسد در کنار رهبری)، مورثی شدن رهبری در جمهوری اسلامی و دفاع از آزادی با ترجیح آن به عدالت پرداخت، بر همین اساس اکثر گروه های وابسته به فتنه نیز او را در اغتشاشات اخیر حمایت آشکار و پنهان کردند.
, حسین الله کرم:,
 
,

در مواجه با این اغتشاشات باید چیکار کرد؟

,
حسین الله کرم: مرحله اول محاکمه و مجازات قاطع عوامل طراح، مجری، حامی به دلیل خسارت وارده به اموال عمومی بریدن مامور انتظامی، آتش زدن قرآن، آمبولانس و ... زیرا اینها هیچکدام در اعتراض به فوت خانم مهسا امینی نمی تواند حادث گردد بلکه بهایی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد. 
, حسین الله کرم: , مرحله اول,
مرحله دوم باید مسائل بسترساز این گونه فتنه ها مانند بیکاری، گرانی، مسکن و مشکل ازدواج را حل کرد. 
, مرحله دوم,
در مرحله سوم صف اعتراض با اغتشاش ضد انقلاب را باید جدا کرد البته آقای رئیس جمهور در مصاحبه با صدا وسیما گفتند این کار با ایجاد مکان هایی برای ایجاد اعتراض شدنی است که در این صورت دولت می تواند اعتراضات را تبدیل به مطالبات و مطالبات را تبدیل به پاسخگویی نماید. البته طرح جریان اصلاح طلب خوش خیم هم بر همین اساس است منتهی احزاب را در این میان صاحب عمل اصلی میدانند که اعترضات را تبدیل به مطالبات و مطالبات را در کانال کسب قدرت در انتخابات به آرای عمومی بگذارند. 
, مرحله سوم ,
مرحله چهارم تبدیل هرگونه راهبرد غیرفعال به فعال و تدافعی به تهاجمی. 
, مرحله چهارم,
مرحله پنجم هدایت گروه های سایبری در حمایت از سلبریتی های خوشنام مانند فخیم زاده، پروانه معصومی، داریوش ارجمند وامثال آنها همچنین سیاسی هایی مانند آقایان کوشکی ، رسایی و امثال آنها.
, مرحله پنجم,
مرحله ششم تقویت فضای مجازی جایگزین اینستاگرام ، واتساپ وغیره.
, مرحله ششم,
نکته آخر انجام جراحی اقتصادی و سرعت دادن به جابه جایی مدیران ناکارآمد و همچنین رسیدگی جدی به معیشت مردم از طریق تداوم جراحی اقتصادی و گسترش کارتی نمودن دیگر اقلام کالای اساسی .
, نکته آخر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه