اخبار داغ

مشاور استاندار در امور اهل سنت گلستان:

آشوب‌های اخیر را محکوم می‌کنیم

آشوب‌های اخیر را محکوم می‌کنیم
آخوند ابوبکر خوجملی گفت: آشوب‌ها به اموال عمومی و مساجد آسیب زد و به قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران توهین شد که ما آن را محکوم می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ آخوند ابوبکر خوجملی صبح امروز در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت اظهار کرد: اگر به جهاد تبیین که مقام معظم رهبری تاکید دارند توجه داشته باشیم قطعا بسیاری از توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت ادامه داد: امروز خدا را شاکر هستیم که باز هم مثل همیشه برادران شیعه و سنی گرد هم آمدند و در برابر توطئه دشمن ایستادند.

آخوند خوجملی بیان کرد: کسانی که در سایه اسلام قرار می‌گیرند چه شیعه و سنی برادر هستند و حقیقت سیر پیامبر(ص) نیز این مهم است ، پیامبر مکرم اسلام فرمودند مسلمان برادر مسلمان است و شیعه و سنی، بلوچ و فارس و ترکمن مشخص نکردند و این حقیقت سنت پیامبر مکرم اسلام است.

این مقام مسئول ابراز داشت: در عرصه اجتهاد هیچ مسلمان اجازه نمی‌دهد که نسبت به اجتهاد دیگران توهین شود و این راه مجتهدین واقعی است و مجتهدین اهل سنت سه ویژگی دارند نخست اهل سنت اجازه ندارد عهدی از اهل اسلام را حتی به واسطه گناه کبیر از دایره اسلام خارج کند و دوم اینکه علیه حاکم با شمشیر مسلحانه نباید قیام کنند و سومین ویژگی وحدت را علمای اهل سنت رحمت می دانند.

وی متذکر شد: آشوب‌ها به اموال عمومی و مساجد آسیب زد و به قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران توهین شد که ما آن را محکوم می‌کنیم.

این مقام مسئول افزود: امروز دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف بین مردم و مقام معظم رهبری است، بسیاری از نقشه‌هه دشمن را با بیداری از آن عبور کردیم و لازم است که امروز نیز اینگونه عمل کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه