اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت آزادشهر:

آتش‌کشیدن مسجد دسیسه دشمن است/ نباید قومیت‌ها باعث دشمنی شود

آتش‌کشیدن مسجد دسیسه دشمن است/ نباید قومیت‌ها باعث دشمنی شود
امام جمعه اهل سنت آزادشهر گفت: اینکه افرادی تحت عنوان اعتراض مسجد را آتش بکشند هر انسان عاقلی متوجه می‌شود این دسیسه دشمن است و لذا باید هوشیار باشیم و نباید قومیت‌ها باعث دشمنی شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ نعمت الله مشعوف صبح امروز در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت اظهار کرد: بارها و بارها مقام معظم رهبری تاکید کردند شیعه و سنی با هم یکی هستند و هر سنی که به مقدسات توهین کند سنی انگلیسی و بالعکس شیعه ای که به اهل‌سنت توهین کند شیعه انگلیسی و غربی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

امام جمعه اهل سنت آزادشهر ادامه داد: اگر به مقدسات هم احترام بگذاریم قطعا با یکدیگر به اختلاف نمی رسیم میزان مشارکت و وحدت  ما بیشتر از گذشته خواهد شد.

معشوف بیان کرد: بین مسلمانان ویژگی ها و اشتراکات زیادی وجود دارد ما همه به یک قبله نماز می خوانیم، قرآن،  پیامبر(ص) و اهل البیت(ع) را دوست داریم و همه ما اینها را قبول داریم و جزو مشترکات ما مسلمانان به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: به همه ملت ایران و اقوام مختلف توصیه دارم که دشمن با حربه های مختلف بین شیعه و سنی جنگ ایجاد می کند و انسان هوشیار باید بداند که اینها دشمنان اسلام و نظام هستند.

امام جمعه اهل سنت آزادشهر  تاکید کرد: اعتراضات مسالمت آمیز در همه کشورها رواج دارد و اینکه افرادی تحت عنوان اعتراض مسجد را آتش بکشند هر انسان عاقلی متوجه می‌شود این دسیسه دشمن است و لذا باید هوشیار باشیم و نباید قومیت‌ها باعث دشمنی شود‌.

معشوف خاطرنشان کرد: باید برای امنیت کشور تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنند و مسئولان ما باید فرق بین انسان‌هایی که دنبال آشوب بودند و فردی که دنبال اعتراض مسالمت آمیز بوده را تفاوت قائل باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه