اخبار داغ

استاندار گلستان:

گلستان دشمن را مایوس کرد/ حمایت برخی از سفارتخانه‌ها از جریان اغتشاشات و سرکرده‌های آن

گلستان دشمن را مایوس کرد/ حمایت برخی از سفارتخانه‌ها از جریان اغتشاشات و سرکرده‌های آن
استاندار گلستان گفت: در گلستان که رنگین کمان اقوام‌به شمار می‌رود دشمن را مایوس کردیم و این روند را بیش از گذشته با همت علما شیعه و سنی این مسیر ادامه خواهیم داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ علی محمد زنگانه صبح امروز در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت با اشاره به آشوب های اخیر  اظهار کرد: تمام جبهه کفر متحد و منسجم برای شکل گیری این مسائل اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استاندار گلستان ادامه داد: ملحدان و منافقین و کفار به صورت هدفمند و منسجم اقداماتی را طراحی و پیاده سازی کردند و سفارتخانه‌های برخی از کشورها صحنه گردان کسانی بودند که به عنوان سرکرده این جریان اغتشاشات عمل می‌کردند.

زنگانه بیان کرد: اغتشاشات صورت گرفت  برنامه ریزی‌ها و شبکه‌های جاسوسی این سفارتخانه‌های را به واضح نشان می‌دهد.

وی افزود: جریان استکبار و سلطه امروز در قالب صهیونیست‌های متجاوز به حقوق ملت‌ها و در قالب صهیونیسم مسیحی که یک پیوند استراتژیک را ایجاد کردند زمانی دست از سر مسلمانان بر می‌دارند که دست از اعتقادات ما برداریم.

استاندار گلستان تاکید کرد: در گلستان که رنگین کمان اقوام‌به شمار می‌رود دشمن را مایوس کردیم و این روند را بیش از گذشته با همت علما شیعه و سنی ادامه خواهیم داد.

زنگانه ابراز داشت: امید داریم به تاسی از قرآن دست به دست یکدیگر بدهیم و به ریسمان اهلی چنگ بزنیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه