اخبار داغ

معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ چاووشی راهی آمستردام می‌شود

معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ چاووشی راهی آمستردام می‌شود
به زودی سریال ها و مسابقه های جدیدی راهی پلتفرم ها می شوند تا تماشاگران شبکه نمایش خانگی برای تمام هفته خود انتخاب های متنوعی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حال حاضر VODهایی همچون فیلیمو، نماوا و اخیرا فیلم نت با پخش سریال های متنوعی در ژانرهای مختلف برای تمام روزهای هفته مخاطبان خود سریال دارند؛ در ژانر محبوب کمدی و طنز سریال هایی مانند «آفتاب پرست و آنتن»، کمدی فانتزی «روزی روزگای مریخ»، سریال تاریخی ملودرام «جیران» و یا تاریخی کمدی «شبکه مخفی زنان»، سریال ملودرام «بی گناه» و یا پلیسی معمایی «خون سرد و پوست شیر» همگی مجموعه های نمایشی هستند که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, VODها, VOD, شبکه نمایش خانگی, .,

اما علاوه بر این سریال ها، به زودی سریال ها و مسابقه های جدیدی راهی پلتفرم ها می شوند تا بر تنوع سریال های موجود اضافه کنند؛ سریال هایی با بازی بازیگران چهره سینما و تلویزیون که بدون شک مخاطبان فراوانی را راهی VODها می کنند.

, VOD,

, ,

کامبیز دیرباز «پدرخوانده» شد

, کامبیز دیرباز «پدرخوانده» شد,

کارنامه کاری و هنری سعید ابوطالب را که نگاه می کنید، علاوه بر یکی دو مستند، اغلب کارهای او با قالب رئالیتی شو ساخته شده است؛ رالی ایرانی، سرزمین دانایی، شام ایرانی و این آخری هم که مسابقه «شب های مافیا» که با پخش در شبکه نمایش خانگی توانست طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند و حالا بر اساس همان مسابقه، قرار است یک رئالیتی شوی دیگر با عنوان «پدرخوانده» راهی شبکه نمایش خانگی کند.

, پدرخوانده,

ابوطالب درباره این مسابقه می گوید: این برنامه به لحاظ اجرایی تفاوت‌هایی اساسی با «شب‌های مافیا» دارد؛ در بازی پدر خوانده 11 بازیکن حضور دارند، 7 شهروند و سه مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌کنند. در «پدرخوانده» به جز تعداد معدودی از شرکت‌کننده‌های شب‌های مافیا که تحت قرارداد پلتفرم دیگری هستند اکثر شرکت‌کننده‌های برتر آن برنامه در این رئالیتی شو حضور دارند.

,

رئالیتی شوی «پدرخوانده» قرار است از طریق پلتفرم فیلمنت پخش شود و کامبیز دیرباز گرداننده این بازی است. قسمت اول این رئالیتی شو به دلیل پیچیده شدن روند بازی 4 ساعت طول کشیده است و قرار است در همین تایم زمانی و در قالب یک قسمت پخش شود.

,

امیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیرسلیمانی، پژمان بازغی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مجتبی پوربخش، مجید واشقانی، حسین سلیمانی، سیروس همتی، السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله افرادی هستند که قرار است به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته باشند.

,

, ,

چاووشی راهی آمستردام می‌شود

,

سریال «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگزلو، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و سرمایه گذاری ایمان افشار به زودی راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

, آمستردام,

این سریال بدون شک اولین تجربه جدی قراگوزلو در مقام کارگردانی است؛ هرچند پیش از این دو فیلم «بیست هفته» و «هفتم» را برای گروه هنر و تجربه کارگردانی کرده است.

,

سریال «آمستردام» موضوعی اجتماعی و عاشقانه دارد و داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می زند.

,

مسعود قراگزلو و علی سندانی نویسندگان این سریال، سید محسن حسینی مدیر فیلمبرداری، مهیار بهمنش تدوین و بامداد افشار موسیقی متن «آمستردام» را بر عهده دارند.  

,

مهدی سلطانی در نقش «شهاب» و مهدی پاکدل در نقش «باربد» از بازیگران اصلی این سریال اند. هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنگ گرامی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رؤیا جاویدنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، علیرضا آقاخانی، امیرحسین غمخوار و عباس غفاری از دیگر بازیگران این مجموعه اند.

,

, ,

تیتراژ این سریال توسط محسن چاوشی با ترانه ای از حسین صفا خوانده شده و قرار است این سریال 30 قسمتی به زودی راهی یکی از پلتفرم های شبکه نمایش خانگی شود.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها

, آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها,

پیشتازی شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال‌های تلویزیونی

, پیشتازی شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال‌های تلویزیونی,

مصطفی پورکیانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه