اخبار داغ

شهادت دو فلسطینی در رام الله/ عملیات مقاومتی در کرانه باختری تشدید شد

شهادت دو فلسطینی در رام الله/ عملیات مقاومتی در کرانه باختری تشدید شد
منابع رسانه‌ای از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در رام الله واقع در کرانه باختری خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، منابع رسانه‌ای از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه تلاش برای انجام عملیات زیر گرفتن صهیونیست‌ها با خودرو در نزدیک رام الله واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود: یک خودرو حامل جوانان فلسطینی سحرگاه امروز دوشنبه در حالی که تلاش می‌کرد تا گروهی از نظامیان اسرائیلی را حین انجام مأموریت در منطقه‌ای نزدیک به اردوگاه «الجلزون» زیر بگیرد، هدف تیراندازی قرار گرفت.

منابع نزدیک به خانواده‌های دو شهید فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست پیکرهای این دو شهید به نام‌های «خالد الدباس» و «باسل بصبوص» را گروگان گرفته اند.

به گفته شاهدان و بر اساس ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، این تیراندازی که به شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد، خسارت‌های مادی زیادی نیز در محل تیراندازی ایجاد کرد و پس از تیراندازی خودرو حامل جوانان فلسطینی مصادره و توقیف شد.

این تحولات در حالی است که گردان‌های نابلس اعلام کرد رزمندگانش صبح امروز دوشنبه نظامیان صهیونیست را در منطقه «شارع القدس» در نابلس هدف تیراندازی قرار دادند و به سلامت از محل حادثه فرار کردند. منابع محلی نیز از تیراندازی رزمندگان مقاومت به نظامیان اشغالگر در گذرگاه «بیت فوریک» در شرق نابلس خبر دادند.

به گفته منابع فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته ۱۶ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه