اخبار داغ

کاخ سفید:

آمریکا دسترسی ایرانیان به اینترنت را آسانتر می‌کند

آمریکا دسترسی ایرانیان به اینترنت را آسانتر می‌کند
رئیس‌ جمهور آمریکا، مدعی شد این کشور قصد دارد اینترنت امن را از طریق پلتفرم‌های خارجی و جهانی در دسترس ایرانیان قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای در وبگاه خود، به نقل از «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، مدعی شد این کشور قصد دارد اینترنت امن را از طریق پلتفرم‌های خارجی و جهانی در دسترس ایرانیان قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این بیانیه بایدن بدون در نظر گرفتن نقض حقوق بشر در شهر‌های آمریکا، ضمن حمایت از اغتشاشات در ایران که خود از عاملان ایجاد آن نیز است، به مداخله در امور ایران پرداخت و اتهاماتی را علیه مقامات ایرانی و پلیس امنیت اخلاقی مطرح کرد.
,
 
,
پیشتر از این «ملانی جولی» وزیر امور خارجه کانادا، به بهانه مرگ مهسا امینی اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند و در توییتی نوشت: «۹ نهاد و ۲۵ فرد از جمله مقامات ارشد ایرانی و اعضای سپاه پاسداران هدف تحریم‌های کانادا قرار گرفته‌اند.»
,
 
,
پیشتر از این هم «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در پاسخ به این سوال که «آیا آمریکا تحریم‌های بیشتری علیه ایران به دلیل فوت مهسا امینی وضع خواهدکرد؟» گفته بود: «تاکنون تحریم‌هایی در این زمینه علیه برخی مقام‌های ایران وضع کرده‌ایم و همچنان به بررسی این مسئله ادامه می‌دهیم.»
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه