اخبار داغ

سردار جوانی در گفتگو با دانا؛

آنچه در ایران اتفاق می افتد بر طبق یک نوع برنامه ریزی از سوی سرویس های بیگانه است

آنچه در ایران اتفاق می افتد بر طبق یک نوع برنامه ریزی از سوی سرویس های بیگانه است
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت:‌ ما در طی سال های گذشته همواره شاهد این بودیم که دشمنان سعی کردند با استفاده از برخی ضعف ها و آسیب های داخلی کشور ما را به سمت نوعی بی ثباتی و بر هم خوردن آرامش پیش ببرند، اتفاقات اخیر هم همینطور است.
[

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: اغتشاشات اخیر با توجه به پیشینه ای که در کشور ما دارد و بازیگرانی که در صحنه فعال هستند و نقشی که رسانه های خارجی دارند و موضع گیری هایی که مقامات آمریکایی، صهیونیستی و اروپایی دارند و آشکارا اعلام می کنند که چه اهدافی را در قبال ایران دارند دنبال می کنند و چگونه دارند از این اغتشاش گران حمایت می کنند، همه این ها نشان می دهد آنچه که در ایران دارد اتفاق می افتد طبق یک نوع برنامه ریزی از سوی سرویس های بیگانه و با استفاده از آسیب ها و مشکلاتی است که ما در داخل کشور به یک نوعی داریم.

, سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی , سردار یدالله جوانی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ؛ درباره اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: اغتشاشات اخیر با توجه به پیشینه ای که در کشور ما دارد و بازیگرانی که در صحنه فعال هستند و نقشی که رسانه های خارجی دارند و موضع گیری هایی که مقامات آمریکایی، صهیونیستی و اروپایی دارند و آشکارا اعلام می کنند که چه اهدافی را در قبال ایران دارند دنبال می کنند و چگونه دارند از این اغتشاش گران حمایت می کنند، همه این ها نشان می دهد آنچه که در ایران دارد اتفاق می افتد طبق یک نوع برنامه ریزی از سوی سرویس های بیگانه و با استفاده از آسیب ها و مشکلاتی است که ما در داخل کشور به یک نوعی داریم., اغتشاشات, اغتشاش گران,

وی افزود: ما در طی سال های گذشته همواره شاهد این بودیم که دشمنان سعی کردند با استفاده از برخی ضعف ها و آسیب های داخلی کشور ما را به سمت نوعی بی ثباتی و بر هم خوردن آرامش پیش ببرند، اتفاقات اخیر هم همینطور است.

,

هدایت تحرکات میدانی از آن طرف آب است

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: تنها با نگاه اجمالی به شبکه های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و... به خوبی می‌توان دریافت که هدایت این تحرکات میدانی از آن طرف آب و از گروهک های ضدانقلاب، منافقین، سلطنت طلبان و جریان های دیگری که از ابتدای انقلاب در مقابل انقلاب بوده اند، شکل گرفته است.

,

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این باره تقسیم بندی هم کردند. آن کسانی که کف خیابان می آیند، عده ای از جوانانی هستند که احساسی و هیجانی تاثیر می پذیرند و عده ای هم هستند که وابسته به منافقین و سلطنت طلبان هستند و یا خانواده های سلطنت طلبان و ساواکی هایی که از انقلاب آسیب دیده و ضربه خوردند که از همان اول انقلاب در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده و مقابله کردند.

, مقام معظم رهبری در این باره تقسیم بندی هم کردند,

سردار جوانی با بیان اینکه مسئله ای که در کشور ما دارد اتفاق می افتد یک مسئله طبیعی نیست و از ضعف های داخلی ما نشات گرفته است، تاکید کرد: بعضا کسانی در کمین نشسته اند و گروهای اغتشاش را ساماندهی کرده اند. لذا وقتی که یک بهانه و فرصتی به دستشان می رسد به سمت تخریب و آتش زدن می روند و نیز مشخص است که از رسانه های بیرونی خط می گیرند و آنها هم دارند تلاش می کنند که به این ها خط دهی و جهت دهی کنند تا بتوانند بهره برداری های لازم را انجام دهند.

,

وی افزود: وقتی که در زمان اغتشاش یک مسجدی را آتش می زنند و همان لحظه نیز این اتفاق از طریق شبکه ماهواره ایی سعودی اینترنشنال پخش می شود، این خود ارتباطات بین افرادی که در داخل دست به این جنایت ها و اغتشاشات می زنند با کسانی که در خارج هستند و این شبکه های خارجی که وابستگیشان به سرویس ها و اجانب کاملا مشخص است را نشان می دهد.

,

بصیرت و آگاهی مردم، اعمال قانون و اقدام به موقع مسئولان می تواند این وضعیت را تغییر دهد

,
سردار جوانی بیان کرد: برای ایجاد آرامش و امنیت عمدتا هم دستگاه ها و مجموعه ها باید به وظایف قانونی خود درست عمل کنند و هم مردم هوشمندی لازم را داشته باشند؛ البته در این قضایا مردم هوشمندی لازم را داشتند و کسانی که به خیابان ها می آمدند افراد بسیار بسیار محدودی بودند؛ افراد قابل توجهی به لحاظ تعداد نبودند، اما هرچه مردم ما به عمق این نقشه های دشمنان آگاه باشند خود مردم این ها را راحت ‌تر پس زده و عقب میرانند و دستگاه ها هم باید به وظایف قانونی خود عمل بکنند و باید در واقع رسانه ها و دستگاه ها به گونه ای عمل بکنند که هر شهروندی در قبال کارهایی که انجام می دهد پاسخگو و مسئولیت پذیر باشد و اگر کسی اقدام مجرمانه ای را انجام داد از جمله افرادی که بانکها، آمبولانس و یا ماشین آتش نشانی را آتش می زنند باید قانون در موردشان اعمال شود و مجازات شوند. لذا بصیرت و آگاهی مردم، اعمال قانون و اقدام به موقع مسئولان می تواند این وضعیت را تغییر دهد و آرامش را به طور کامل به کشور برگرادند.
,
 
,
معاون سیاسی سپاه پاسداران در پایان گفت:‌آنچه که مهم است، مردم ما به خوبی متوجه این معنا هستند که دشمن امنیت کشور ما را نشانه گرفته، چرا که امنیت زیر ساختی برای همه پیشرفت ها، اقدامات و موفقیت ها است. دشمنان هم با صراحت دارند اعلام می کنند هرچه مردم نسبت به توطئه دشمن، آگاهیشان بیشتر باشند و از طرفی مسئولان ما اقدام بکنند به کاهش و رفع آسیب ها و توجه به نیازمندی های جامعه و مردم این جور مسائل یا پیش نمی آید یا اگر هم پیش بیاید به سرعت جمع و جور می شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه