اخبار داغ

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

جنگ بین حق و باطل قدمتی به‌اندازه تاریخ دارد

جنگ بین حق و باطل قدمتی به‌اندازه تاریخ دارد
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل همواره وجود داشته و قدمتی به‌اندازه تاریخ دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارتش، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش در آئین پنجمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان که با محوریت شهدای نیروی ارتش در سالن قدس مدرسه امام خمینی(ره) در قم برگزار شد، اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل همواره وجود داشته و قدمتی به‌اندازه تاریخ دارد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: قران در دو جا فلسفه جنگ و جهاد را این‌گونه بیان می‌کند: اگر دفاع نباشد زمین پر از فساد خواهد شد و اگر دفاع نباشد محل‌های عبادت ویران می‌شود.

صنعت‌پور امیری تأکید کرد: جنگ ما برای دفاع از جریان عبودیت و بندگی است و برای دفاع از کیان و استقلال کشور همیشه آمادگی لازم را داریم.

وی به مسیر سرخ شهادت و اهمیت مقابله با جریان باطل اشاره کرد و گفت: امام مجتبی (ع) می‌فرمایند: عاقبت ما شهادت است؛ چون در برابر باطل سکوت معنا ندارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در شهر مقدس قم به تأسی از ائمه و اهل‌بیت(ع) قیام کردند و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران شد و ان‌شاءالله این امانت با هدایت‌های دلسوزانه ولی امر مسلمین به دست صاحب اصلی خودش مهدی موعود (عج) خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه