اخبار داغ

رویترز:

آمریکا باید گفت‌وگو با ایران را دنبال کند

آمریکا باید گفت‌وگو با ایران را دنبال کند
رویترز یراساس نتایج یک نظرسنجی نوشت ۷۸.۸ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باور هستند که آمریکا باید گفت‌وگو با ایران را دنبال کند تا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در آینده‌ای نزدیک جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، نظرسنجی موسسه گروه اوراسیا که از ۲ الی ۸ سپتامبر انجام گرفته، از ۲۰۰۲ بزرگسال آمریکایی درخصوص سیاست خارجی آمریکا و نقش جهانی این کشور سوال‌هایی پرسیده است.

مطابق با این نظرسنجی ۷۸.۸ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باور هستند که آمریکا باید گفت‌وگو با ایران را دنبال کند تا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در آینده‌ای نزدیک جلوگیری شود.

۸۸ درصد از حامیان دموکرات‌، ۷۶.۹ درصد از افراد بدون وابستگی به هیچ حزب خاص و ۷۱.۸ درصد از حامیان جمهوری‌خواه که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، به ازسرگیری مذاکرات با ایران اعتقاد داشتند.

این درحالی است که در نظرسنجی مشابه در سال گذشته تنها ۶۲.۶ درصد از مشارکت کنندگان به ازسرگیری مذاکرات واشنگتن با تهران برای احیای برجام رای داده بودند.

رویترز با توجه به این نظرسنجی در گزارش خود نوشت: بیش از ۷۰ درصد جمهوری‌خواهان باور دارند که آمریکا باید مذاکرات هسته‌ای با ایران را ازسربگیرد. این بدان معناست که رهبران و نامزدان این حزب که مخالفت خودشان با این توافق را ابراز می‌کنند ممکن است با بسیاری از رای‌دهندگان همسو نباشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه