اخبار داغ

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

۸۰ درصد باشگاه های ورزشی کرمانشاه مربوط به رشته بدنسازی است

۸۰ درصد باشگاه های ورزشی کرمانشاه مربوط به رشته بدنسازی است
صابر رحیمی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی باشگاه در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت میکنند، گفت: ۸۰ درصد باشگاه های ورزشی استان مربوط به این رشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، صابر رحیمی امروز پنج شنبه در مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه اظهار داشت: در سطح استان کرمانشاه تعداد قابل توجهی باشگاه بدنسازی داریم و در شهرستان کرمانشاه ۵۰۰ باشگاه فعالیت میکنند؛  یعنی ۸۰ درصد از باشگاه های استان را باشگاه های بدنسازی تشکیل می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر نظارت بیشتر و جدی تر بر باشگاه های بدنسازی  افزود: براساس برخی گزارش های واصله در برخی باشگاه ها مکمل های ورزشی به صورت غیرقانونی به فروش می رسد که خلاف قانون است و تشدید بازرسی بر عملکرد این باشگاه ها از  مطالبات جدی ما از مسئول جدید این هیات است.

این مسئول بیان داشت: مسئولان باشگاه های ورزشی بدنسازی باید کسانی باشند که تروج دهنده ورزش پاک هستند.

وی خاطر نشان کرد: برای این رشته ورزشی باید به دنبال جذب اسپانسر باشیم چرا که این رشته ورزشی  هم مقبولیت بالایی دارد و هم علاقه مندان زیادی در این رشته فعالیت میکنند و قهرمانان بنام کرمانشاهی هم کم نیستند که در این راستا می توان با فراهم کردن زیرساخت های مناسب زمینه داشتن تیم در لیگ برتر کشوری را فراهم کرد.

وی برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داروی را از خواسته های ویژه از رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام عنوان و تصریح کرد: باید در این رشته به بانوان هم‌توجه ویژه داشت و‌ زمینه فعالیت های آنها را فراهم کرد.

گفتنی است، در این مجمع  پس از رای گیری مهدی حاتمی با کسب ۱۷ رای موافق از مجموع ۳۰ رای ماخوذه برای مدت چهار سال رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه