اخبار داغ

تکواندو آزاد لبنان| تکواندوکاران ایران حریفان خود را شناختند

تکواندو آزاد لبنان| تکواندوکاران ایران حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه کشی رقابتهای بین المللی آزاد لبنان برگزار شد و ۲۱ تکواندوکار کشورمان در این دوره از مسابقات حریفان خود را شناختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات امروز جمعه 15 مهرماه در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت با برگزاری میارزات رده سنی نونهالان آغاز شد و فردا شنبه ۱۶ مهرماه در روز دوم مسابقات 161 تکواندوکاران حاضر در رده سنی بزرگسالان مسابقات خود را در هر دو بخش زنان و مردان و در کلیه اوزان برگزار می کنند.

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها برگزار شد و طی آن تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس و در بخش زنان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، سعیده نصیری پس از یک دور استراحت به مصاف «عبدالرحیم» از اردن می رود و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده سوریه و لبنان می رود. در همین وزن مریم رضانژاد ابتدا به دیدار «نور الداردووک» از اردن می رود. وی در صورت برتری نماینده مصر را پیش رو خواهد داشت. در این وزن ۹ تکواندوکار حضور دارد.

غزل سلطانی در وزن ۵۳- کیلوگرم که ۱۳ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و سپس به مصاف برنده لبنان و مصر می‌رود. مبینا نعمت زاده دیگر نماینده ایران در این وزن دور نخست به مصاف «ندا فرهود» از عمان می رود و در ادامه با «ماریلا حبیب» از کشور میزبان پیکار می کند.


در وزن ۵۷- کیلوگرم ۸ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت که زهرا شیدایی دور نخست «باسما احمد» از مصر می رود و سپس برنده لبنان و ساحل عاج را در نیمه نهایی پیش رو خواهد داشت.

نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم که ۵ تکواندوکار حضور دارند؛ دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده سوریه و مصر در نیمه نهایی می رود.

در وزن ۶۷- کیلوگرم نیز ۵ تکواندوکار ثبت نام کرده اند که زینب اسماعیلی دور نخست استراحت دارد و سپس با «شهاتا» از مصر در نیمه نهایی مبارزه می کند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم ۶ تکواندوکار وزن‌کشی کرده اند که فاطمه شفیع پور در اولین دیدار با «رها آذر» از لبنان می رود. وی در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی «راما ابو رائب» از مصر را پیش رو خواهد داشت.

در بخش مردان و در وزن ۵۴- کیلوگرم که ۱۳ تکواندوکار شرکت دارند، مهدی حاجی موسائی دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده ۲ تکواندوکار از عراق می رود. ابوالفضل زندی دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا باید با «ناصر فاوضی» از اردن پیکار می کند و در صورت برتری با «یوسف منصور» میارزه خواهد کرد.

آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه ۲ تکواندوکار از لبنان پیکار می کند. در این وزن ۱۱ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم که ۱۱ تکواندوکار شرکت دارند، عاشورزاده بعد از یک دور استراحت با برنده مبارزه کویت و ساحل عاج پیکار می کند.

رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم که ۱۲ تکواندوکار شرکت دارند، در اولین میارزه به مصاف «سری چریست» از ساحل عاج خواهد رفت و در صورت برتری به دیدار با «امیرخان توران» از ترکیه می رود.

امیرمحمد بخشی در وزن ۷۴- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با مبارزه لبنان و عراق خواهد رفت. در این وزن هم ۱۲ تکواندوکار وزن‌کشی کرده اند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم ۶ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد که میرهاشم حسینی دور نخست «محمد اوتارا» از ساحل عاج را پیش رو دارد و در مرحله نیمه نهایی به دیدار «صالح الشراباتی» تکواندوکار عنوان‌دار و نایب قهرمان اردنی المپیک توکیو خواهد رفت. در همین وزن محمدحسین یزدانی دور نخست استراحت دارد و در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار ۲ کواندوکار از لبنان را پیش رو دارد.

در وزن ۸۷- کیلوگرم ایران ۳ نماینده دارد که مهران برخورداری بعد از یک دور استراحت «سرکان کوراباز» از ترکیه را پیش رو دارد. مهدی عابدینی دیگر نماینده ایران نیز دور نخست استراحت داشته و سپس به دیدار «تارک موسالی» از لبنان می رود؛ ابوالفضل عباسی در نخستین دیدار به مبارزه با «السیفی» از لبنان می رود و در صورت برتری به دیدار «احمد راوی» از مصر خواهد رفت.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم سجاد مردانی بعد از یک دور استراحت، با برنده اردن و مراکش مبارزه می کند. علی نجفی دیگر سنگین وزن کشورمان در این وزن دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف «الی محمد» از مصر می رود.

هدایت تیم ملی تکواندو در گروه بانوان در این رویداد برعهده ندا زارع است، مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره مربی تیم خواهد بود.


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه