اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

رونمایی از سرگیجه بهرنگ توفیقی در نماوا

رونمایی از سرگیجه بهرنگ توفیقی در نماوا
قرار است به زودی سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر شود؛ حامد بهداد، هومن سیدی، هادی حجازی فر، رعنا آزادی ور، شبنم مقدمی و مهراوه شریفی نیا از بازیگران اصلی این مجموعه نمایشی هستند.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «سرگیجه» با موضوعی درام، رازآلود، پلیسی و معمایی قرار است از نماوا میهمان مخاطبان شبکه نمایش خانگی باشد؛ حامد بهداد، هومن سیدی، هادی حجازی فر، رعنا آزادی ور، شبنم مقدمی و مهراوه شریفی نیا از بازیگران اصلی این مجموعه نمایشی هستند و در کنار آنها بازیگرانی همچون علی عمرانی، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری و مریم شیرازی حضور دارند. میلاد معیری و شایسته سجادی بازیگران جوانی هستند که در «سرگیجه» برای نخستین بار به مخاطب معرفی خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

عوامل سریال «سرگیجه»

,
سریال درام و معمایی «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه کنندگی مهدی بدرلو و نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی تهیه و تولید شده است؛ حسام ناصری آهنگساز، بهنام کریمی مدیر فیلمبرداری، حمید نجفی راد تدوینگر، ایمان امیدواری گریم و محسن نصراللهی طراح صحنه این سریال را برعهده دارد. همچنین سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران سریال سرگیجه هستند. 
,
مهدی بدرلو که از او به عنوان تهیه کننده این سریال نام برده می شود، پیش از این به عنوان مدیر تولید و مجری طرح سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی فعالیت داشته است و پیشینه رفاقت او با بهرنگ توفیقی به مدیر تولیدی سریال های «انقلاب زیبا»، «پشت بام تهران» و سریال «زیر پای مادر» برمی گردد که در آن سریال ها نیز توفیقی در مقام کارگردان حضور داشته است و حالا تجربه این رفاقت قرار است در سریالی دیگر به نام «سرگیجه» و این بار در شبکه نمایش خانگی دنبال شود. 
,
 
,
, ,

مسیر انحرافی بهرنگ تا دوران آقازاده

,
اما بهرنگ توفیقی که تجربه بازیگری، فیلمنامه نویسی، دستیاری کارگردان، مدیر تولیدی و سرانجام کارگردانی را در کارنامه هنری خود دارد، عمده فعالیت او کارگردانی سریال های تلویزیونی بوده است؛ سریال هایی که هر کدام در زمان پخش خود، یکی از پربیننده ترین آثار تلویزیون بوده اند.
,
 
,
نام بهرنگ توفیقی با سریال نوروزی «مسیر انحرافی» که در سال 90 از شبکه سوم سیما پخش شد، برای بینندگان تلویزیونی، معرفی و شناخته شد؛ سریالی کمدی و طنز با بازی بازیگرانی همچون بهنوش بختیاری، شقایق دهقان، مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، سپند امیرسلیمانی، نادر سلیمانی، عزت الله مهرآوران، سحرولدبیگی، نیما فلاح و علی کاظمی که با سقوط یک هواپیما در یک مکان ناشناخته ماجراهای عجیبی برای مسافران این هواپیما اتفاق می افتد.
,
 
,
سریال های «انقلاب زیبا»، «آمین»، «پشت بام تهران»، «زیر پای مادر»، «عقیق»، «پدر»، «بر سر دوراهی»، «افرا» و «بی همگان» همه از جمله آثاری هستند که بهرنگ آنها را کارگردانی کرده و معمولا مورد رضایت و پسند مخاطب قرار گرفته اند؛ توفیقی در شبکه نمایش خانگی در سال 99 سریال جنجالی و پرحاشیه «آقازاده» را کارگردانی کرده بود که در زمان خود یکی از پربیننده ترین آثار شبکه نمایش خانگی شد؛ سریالی با بازی تحسین برانگیز امیر آقایی، مهدی سلطانی و زنده یاد امین تارخ که اولین حضور بهرنگ در شبکه نمایش خانگی را رقم زده بود و حالا او قرار است با سریال «سرگیجه» و داستانی معمایی و پلیسی حضوری دیگر را تجربه کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه