اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا عنوان شد:

خدادادعزیزی: قطعا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنم/افشارزاده: با وجود همه تحریم‌ها مردم پشت نظام هستند

خدادادعزیزی: قطعا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنم/افشارزاده: با وجود همه تحریم‌ها مردم پشت نظام هستند
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: فردا روز تمام ایرانیان در سرارسر جهان است که با حضور خود در در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند که با وجود تحریم های غرب هموراه پشت نظام جمهوری اسلامی هستند.
[

 خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: بنده قطعا در این مراسم حضور خواهم یافت و از جامعه ورزشی هم دعوت می کنم تا در جشن پیروزی انقلاب اسلامی هم پای مردم ایران اسلامی شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: قطعا فردا جهانیان شاهد حضور چشمگیر مردم ایران اسلامی خواهند بود تا ببینید که این مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب ما هستند.

,

افشارزاده: فردا روز تمام ایرانیان در سراسر جهان است

, افشارزاده: فردا روز تمام ایرانیان در سراسر جهان است, افشارزاده: فردا روز تمام ایرانیان در سراسر جهان است,

محمود افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال هم در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا در پاسخ به این سوال که آیا فردا در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت خواهید کرد یا خیر افزود: به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم که در این راهپیمایی شکوهمند شرکت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا ,

وی افزود: فردا روز تمام ایرانیان در سراسر جهان است که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند که با وجود تحریم های غرب همواره پشت نظام جمهوری اسلامی هستند.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه