اخبار داغ

عضو گروه تربیت روانشناسی دانشگاه آزاد:

مهم ترین عامل تنش در اوایل زندگی عدم رعایت حریم شخصی زن و شوهر است

مهم ترین عامل تنش در اوایل زندگی عدم رعایت حریم شخصی زن و شوهر است
عضو گروه تربیت روانشناسی دانشگاه آزاد :حفظ حریم شخصی میان زن و شوهر و خانواده های زوجین از جمله مهم ترین موضوعی است که در اوایل زندگی تنش ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، خانم میترا کامیابی عضو گروه تربیت روانشناسی دانشگاه آزاد و مشاور خانواده در رابطه با اختلافات اوایل زندگی زن و شوهر به خبرنگار ” زنان کویر ” گفت: در ابتدای ازدواج هر یک ازطرفین قبل از ازدواج ایده آل ها، آرزوها و آرمان هایی را در خودشان می پروارنند که هیچ یک واقعی نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان کویر ,

وی ادامه داد: از آنجا که در زندگی مشترک وجود یکسری محدودیت ها ، مسئولیت ها و واقعیت ها با ذهنیت افراد متفاوت است برای افراد مشکل آفرین خواهد شد.

,

کامیابی توضیح داد: باید به زوجین خاطر نشان کرد که به زندگی دید واقعی داشته باشند به این معنا که زندگی بعد از ازدواج فقط درکنارهم بودن و داشتن یک زندگی شاد ، بدون دغدغه و عاشقانه نیست.

,

عضو گروه تربیت روانشناسی تاکید کرد: دختر و پسر باید بدانند که مسائل و مشکلات در زندگی وجود خواهد داشت و در صورتی می توانند به آرامش برسند که در کنار هم مسائل و مشکلات را حل کنند.

,

این مشاور خانواده تشریح کرد: رعایت حریم شخصی و ایجاد آن مهم ترین مسئله که یک زوج باید به آن تعهد باشند چرا که هر زندگی حریم های خصوصی خودش را دارد و مسائلی وجود دارد که نباید به هیچ عنوان خانواده ها در جریان قرار بگیرند.

,

وی ادامه داد: زن و شوهر باید تمام سعی خود را داشته باشند که مسائل را میان خودشان حل کنند و رفتار کدخدا منشانه نداشته باشند.

,

عضو گروه تربیت روانشناسی با تاکید بر حفظ حریم شخصی اظهار داشت: حفظ حریم شخصی میان زن و شوهر و خانواده های زوجین از جمله مهم ترین موضوعی است که در اوایل زندگی تنش ایجاد می کند.

,

وی ادامه داد: مشخص شدن اهداف و وظایف هر فرد و نگاه دقیق ومنطقی به زندگی می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات اوایل زندگی باشد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه