اخبار داغ

منصوریان: قرار نیست فیروز کریمی را مهار کنیم

منصوریان: قرار نیست فیروز کریمی را مهار کنیم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فردا بازی سختی با ملوان داریم، چون این تیم برای بقا می‌خواهد مقابل ما پیروز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناعلیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل ملوان در هفته 28 لیگ برتر فوتبال ایران گفت: درگذشت عزیز اصلی پیشکسوت فوتبال ایران را تسلیت می‌گویم و این ضایعه را به جامعه فوتبال و ورزش ایران تسلیت می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: چهارده روز سخت را پشت سر گذاشتیم و نیاز داشتیم ریکاوری کنیم تا تیم از لحاظ روحی به شرایط خوبی برسد بعد از بازی مقابل پاختاکور به خواسته اصلی‌مان که کسب سه امتیاز بود نرسیدیم. در آن بازی چند جوان خوب خودشان را نشان دادند و تیم هم از لحاظ بدنی به شرایط سابق بازگشت.

,

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: برای مسابقه فردا مقابل ملوان که متحول شده است، کار سختی داریم. با آمدن کریمی به ملوان این تیم شرایط بهتری پیدا کرد. ملوان برای بقاء در لیگ برتر نیاز به کسب سه امتیاز دارد. از لحاظ بدنی آماده هستیم و می‌خواهیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

,

سرمربی نفت تهران در ارتباط با فشردگی مسابقات عنوان کرد: با تمام احترامی که برای سازمان لیگ قائل هستم سازمان لیگ در یک جام تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند را ندیدند. تیم‌های آسیایی چهار روز یک بار بازی می‌کنند اما سایر رقیبان با فاصله 8 روزه به میدان می‌روند. در اواخر فصل بدن‌ها خسته می‌شوند و این در حالی است که ما درگیر سه جام هستیم. باید محکم و با تمام وجود از پرچممان در آسیا دفاع کنیم. در کنار این مسئله وقتی به آخر لیگ می‌رسیم دو اولویت به وجود می‌آید هم قهرمانی در لیگ و هم تداوم موفقیت‌ها در آسیا دارای اهمیت است. ما هر دو جام را منافع باشگاه می‌دانیم اگر در تقویم سازمان لیگ به جای چهار روز یک بار بازی برای ما پنج روز یک بار بازی می‌گذاشتند شرایط بهتر می‌شد. در بازی مقابل فولاد و ذوب‌آهن از لحاظ بدنی دچار ضعف شدیم و یک مقدار عقب افتادیم. در لیگ مقابل هر تیمی اراده کنیم آنها را تحت فشار می‌گذاریم. پاختاکور در آسیا تیمی فیزیکی و به سبک روسی بود و کارمان بسیار دشوار بود.

,

وی گفت: امسال خودمان را با تقویم تطبیق می‌دهیم اما اگر سال بعد تقویم درست نشود نمی‌توانیم نماینده‌های قوی در مراحل بالاتر آسیایی داشته باشیم. تلاش‌مان را برای کسب سه امتیاز می‌کنیم. از تمام دوستانم کمک و مشاوره گرفتم شرایط بسیار سختی داریم و باید به وضعیت بهتری برسیم.

,

منصوریان در مورد اینکه فیروز کریمی مربی ملوان در کنار زمین جو روانی به راه می‌اندازد، اظهار داشت: احترام کریمی واجب است و قرار نیست او را مهار کنیم. کریمی استاد من بود و در استقلال شاگرد این مربی بودم. امیدوارم از آن فن‌هایی که در استقلال از او یاد گرفتم استفاده کنم. کریمی مربی جذابی است. هدفمان در بازی فردا مشخص است.

,

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: کامیابی‌نیا محروم است. امیر قربانی و نیکروم مصدوم هستند. قربانی از 15 روز دیگر کارش را آغاز می‌کند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه