اخبار داغ

انجلوتی: هدف اصلی ما فشار روی بارساست

انجلوتی: هدف اصلی ما فشار روی بارساست
رئال مادرید در دیداری دشوار و نفسگیر موفق شد در زمین سلتا به برتری 4-2 دست یابد تا امیدهایش به قهرمانی در لالیگا همچنان زنده بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید که در نشست خبری پس از این بازی شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


پیروزی بر سلتا و هماهنگی خوب خامس، کریستیانو و چیچاریتو

بازی خیلی خوبی انجام دادیم؛ چرا که می دانستیم برای پیروز شدن در زمین سلتا، باید همینگونه بازی کنیم. چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روحی، بازی پرفشاری بود. از پیروزی بر تیمی همچون سلتا که بسیار خوب و سازمان یافته بازی می کرد، خوشحال و راضی هستم. 
چیچاریتو در بهترین فرم خودش قرار دارد و از بازی کردن لذت می برد. برای این پیروزی در بسیاری از مقاطع بازی زجر کشیدیم اما در مجموع خیلی خوب و موثر ظاهر شدیم. ایسکو هم خیلی خوب بازی کرد. هر دو تیم تقریبا ریسکی کار می کردند و یک بازی تماشایی را شاهد بودیم. ممکن بود هر لحظه برنده بازی عوض شود.

چیچاریتو فیکس خواهد ماند؟

اگر او همینگونه بازی کند، نمی توانم او را روی نیمکت بنشانم.همانند بنزما، رونالدو، بیل، خامس، ایسکو، په په و بسیاری دیگر. تیمی دارم که بازیکنانش شایسته حضور ثابت در ترکیب هستند؛ هرچند تنها 11 بازیکن را می توانم درون زمین قرار دهم.

نگرانی از شیوه بازی قدرتمندانه بارسا

خیر؛ در این لحظه به بارسلونا و بازی هایی که در پیش دارد فکر نمی کنم. به فکر بازی های خودمان هستم. پس از شکست در ال کلاسیکو، تصمیم گرفتیم تا روز آخر برای قهرمانی بجنگیم.

متوقف نشدن بارسا

هدف ما پیروزی در همه بازی هایمان و افزایش فشار روی بارسلوناست.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه