اخبار داغ

۴ میلیارد تومان برای ریوالدو و چقدر برای پژمان جمشیدی؟

۴ میلیارد تومان برای ریوالدو و چقدر برای پژمان جمشیدی؟
ریوالدو بازیکن سابق تیم فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان که سابقه بازی روبروی باشگاههای ایرانی را هم دارد قرار است با دستمزد میلیاردی در فیلم «آی ام نات سالوادور» بازی کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چند وقت پیش بود که  ساخت فیلم «من سالوادور نیستم» با نام جدید «آی ام نات سالوادور» به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی و کارگردانی منوچهر هادی آغاز شد. و چند روز پیش بود که عکس عطاران و ریوالدو روی جلد روزنامه های فرهنگی و ورزشی بود. حالا خبر می رسد که عوامل این فیلم به تازگی با ریوالدو بازیکن معروف فوتبال برزیل برای بازی در این فیلم به توافق رسیده‌اند و او با دستمزد یک میلیون دلاری مقابل دوربین منوچهر هادی خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

البته قبل از این نیز سهراب‌پور سراغ رونالدوی اورجینال رفته بود و میخواست فیلم سینمایی «پیراهن شماره ۹ رونالدو» را به کارگردان محمدحسین لطیفی بسازد و حتی برای بازی رونالدو بازیکن محبوب فوتبال برزیل در این فیلم نیز قرارداد بسته شد.

,

مبلغ قرارداد رونالدو 9 میلیارد تومان بود اما به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، تهیه‌کننده نمی‌توانست پول را به حساب رونالدو پرداخت کند و ساخت این فیلم به بعدها موکول شد.

,

اینکه این پولها از کجا آمده یک حرف است و احتمال بازگشت اینهمه پول از گیشه سینما حرفی دیگر. سوال اینجاست که آیا ریوالدو آنقدر جذابیت دارد که مخاطبان فوتبال و سینما را به سالنهای سینما بکشاند؟ مردمی که در سالهای اخیر نشان دادند خیلی سخت و دیر دست در جیبشان می کنند برای سینما. 

,

و نکته مهم دیگر این است که از حالا باید منتظر واکنش ورزشکاران و علی الخصوص فوتبالیستهایی باشیم که وارد سینما می شوند. اگر ریوالدو 4 میلیارد تومان می گیرد پژمان جمشیدی چقدر باید بگیرد یا برهانی یا انصاریان؟ فوتبالیستها وارد سینما نشده انگ دریافت دستمزدهای میلیاردی میخورند. حالا که سینما هم اضافه شده که هیچ.

,

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی و چند بازیگر برزیلی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

,

مهام

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه