اخبار داغ

نظر جالب یک مدیرعامل در مورد قهرمان لیگ برتر

نظر جالب یک مدیرعامل در مورد قهرمان لیگ برتر
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت:به جز بایرن‌مونیخ در بوندس لیگا و یوونتوس در سری A ایتالیا قهرمانی هیچ تیمی مشخص نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامسعود رضائیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکست 2 بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان ما مقابل این تیم خیلی خوب بازی کردند و به هیچ عنوان کم‌کاری نکردند و با تمام وجود در میدان حاضر شدند و تمام روزنه‌ها را هم بسته بودند اما ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی است و روی ضربات آزاد توانست به گل برسد. به نظر من ذوب‌آهن بهترین تیمی است که مقابل ما بازی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه با این شکست باز هم شانس بقا در لیگ برتر را نفت دارد یا نه، گفت: دو تیم دیگر بالاتر از ما هم باز هم طبق همان عادت دیرینه باختند و اکنون فقط فاصله 3-4 امتیاز است و ما هنوز شانس داریم که در لیگ برتر بمانیم.

,

رضائیان در مورد اینکه کدام تیم در این فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: در حال حاضر به جز بایرن مونیخ و یوونتوس که قهرمانی‌شان در آلمان و ایتالیا قطعی است هیچ تیمی دیگری نمی‌تواند مدعی باشد که قهرمانی‌اش قطعی شده است.

,

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند نفت و راه‌آهن به لیگ یک سقوط می‌کنند، گفت:‌راه‌آهن که در این هفته پیروز شدو بازی‌های آسان‌تری نسبت به سایر رقبا دارد. ما هم هنوز شانس داریم البته خیلی هم خوش‌شانسیم که این هفته با ذوب‌آهن بازی داشتیم و هفته آینده با سپاهان  مسابقه داریم که برای قهرمانی می‌جنگد و پس از آن با ملوانی مسابقه خواهیم داد که برای سقوط نکردن می‌جنگند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه