اخبار داغ

فان خال: منچستر فصل آینده مدعی قهرمانی است!

فان خال: منچستر فصل آینده مدعی قهرمانی است!
سرمربی منچستریونایتد می‌گوید که تیمش فصل آینده رقیبی جدی برای چلسی در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منچستریونایتد با فان خال تقریبا سهمیه لیگ اروپا را گرفته است و ماموریت خود را در فصل اول انجام داده است. حالا این مربی از انگیزه بالای تیمش برای قهرمانی در فصل آینده خبر می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره شرایط تیمش گفت: ما این فصل را بسیار بد آغاز کردیم. زمانی که شما ابتدای فصل را کنار می‌گذارید، درمی‌یابید که ما با چلسی تفاوتی نداریم. تنها تفاوت ما با آنها در ابتدای فصل است. اما حالا ما عملکرد بهتری داریم. حالا می‌توانیم بالانس را در تیم خود به وجود آوریم و بهتر بازی کنیم. به همین علت فکر می‌کنم فصل آینده برایمان بسیار بهتر از فصل جاری خواهد بود. در این فصل، چلسی بسیار بهتر از سایر باشگاه‌ها بازی کرده است اما سال آینده می‌تواند متفاوت باشد. به نظر من فاصله چندانی از نظر فنی میان ما و آرسنال و چلسی و منچسترسیتی وجود ندارد. شما می‌توانید این موضوع را در بازی‌های رو در روی تیم‌ها ببینید.

,

او در ادامه درباره وین رونی مصدوم گفت: رونی برای بازی کردن آماده است. مصدومیت او آنچنان که ما فکر می‌کردیم سنگین نبوده است. وین بازیکن بسیار مهمی برای ماست و من بسیار خوشحالم که او می‌تواند برای ما به میدان برود. جونز نیز آماده خواهد بود اما باید ببینیم که روند بازی او چگونه خواهد بود. شاو همچنان مشکل دارد و نمی‌تواند برای ما به میدان برود.

,

او در پایان درباره وضعیت روبین فان‌پرسی و بازی کردن این بازیکن برای زیر 21 ساله‌های منچستریونایتد نیز گفت: او 80 دقیقه بازی کرد و من فکر می‌کنم که این موضوع بسیار خوب بود. زمانی که شما دو گل را به ثمر می‌رسانید، اعتماد به نفس خوبی را به دست می‌آورید. او می‌تواند بازی کند اما باید صبر کنیم و ببینیم که آیا در ابتدای بازی به کار ما می‌آید یا خیر.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه