اخبار داغ

گوارددیولا: برای آغاز بازی لحظه شماری می‌کنم

گوارددیولا: برای آغاز بازی لحظه شماری می‌کنم
سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیرامون بازی فردا شب گفت: اگر مسی در بهترین حالت باشد، هیچ دفاعی نمی تواند او را متوقف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرداشب در چارچوب مرحله نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک دیدار برگزار می‌شود که در جریان آن، بارسلونا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پپ گواردیولا در رابطه با این دیدار گفت: دیدار فردا همچون چالشی بزرگ است. شاید هم بتوان آن را بزرگ‌ترین چالش دانست. به همین علت من هیجان زده هستم و برای آغاز بازی لحظه شماری می کنم.

,

او همچنین افزود: تمایل دارم که بازی فردا، بسته نباشد تا هر دو تیم بتوانند عملکردی که از قبل برای آن برنامه ریزی کرده اند را در زمین پیاده کنند. من فیلم بازی بارسلونا را بار‌ها تماشا کرده‌ام و طبق آن توانستم تغییراتی را در برنامه‌ام اعمال کنم. اما این را هم بگویم که ساختار برنامه‌ام کماکان مثل قبل است؛ جدی‌ترین اقدامات را بازیکنانم در آغاز بازی صورت خواهند داد.

,

گواردیولا در رابطه با مسی تاکید کرد: اگر مسی در بهترین حالت باشد، هیچ دفاعی نمی تواند او را متوقف کند. هیچ سیستمی برای متوقف کردن مسی وجود ندارد. او بسیار باهوش است. کافی است اراده کند تا ببینید که هر کاری می‌تواند انجام دهد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه