اخبار داغ

انجلوتی بعد از باخت: بازیکنان رئال بی دقت بودند

انجلوتی بعد از باخت: بازیکنان رئال بی دقت بودند
سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل یوونتوس که با شکست 2-1 همراه بود، با اطمینان از جبران نتیجه در بازی برگشت صحبت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یوونتوس با دو گل موراتا و ته وز، در مقابل تک گل رونالدو موفق شد بازی رفت را به سود خود خاتمه دهد. دو تیم چهارشنبه هفته آینده در برنابئو، بازی برگشت را برگزار خواهند کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


کارلو انچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت:" فکر می کنم نتیجه بازی می توانست چیز دیگری باشد. سعی داشتیم کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم اما بدشانس هم بودیم. بازی را خوب شروع نکردیم و خیلی زود گل خوردیم. سپس بازی را در دست گرفتیم و مزدمان را با زدن گل تساوی گرفتیم. متاسفانه در صحنه ای که می توانستیم 2-1 پیش بیفتیم، روی یک ضد حمله پنالتی دادیم و گل دوم را دریافت کردیم. 
خوشحال نیستم اما اطمینان دارم که در بازی برگشت این شکست را جبران کرده و به فینال خواهیم رفت. پس از دریافت گل دوم، کمی صبر و تحملمان را از دست دادیم و احساسی بازی کردیم." 

آنچلوتی در مورد بازی بد راموس در خط میانی گفت:" نه تنها راموس که خیلی از بازیکنانمان دقت کافی در پاس دادن نداشتند و از این مساله ضربه خوردیم. برای بازی برگشت یک چیز واضح و مشخص است. اگر خوب و با تمرکز بالا بازی کنیم، برنده خواهیم شد. نباید توپ ها را در میانه زمین از دست بدهیم؛ چرا که یوونتوس نشان داد که در ضد حملات چقدر خطرناک است."

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه