اخبار داغ

400 میلیون تومان مالیات کی روش پرداخت شد

400 میلیون تومان مالیات کی روش پرداخت شد
یک منبع آگاه در سازمان امور مالیاتی از پرداخت 400 میلیون تومان از مالیات کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال به صورت علی الحساب در روز گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانااین منبع  افزود: سرمربی تیم ملی فوتبال روز گذشته در سازمان امور مالیاتی حضور یافت و اقدامات اولیه برای پرداخت مالیات را انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی تصریح کرد: در این بررسی ها قرار شد که 400میلیون تومان به صورت نقد به سازمان امور مالیاتی پرداخت و مابقی نیز به صورت اقساط به حساب این سازمان واریز شود.

وی با بیان اینکه هنوز رقم بدهی مالیاتی کی روش برای سال 93 قطعی نشده است، اظهار داشت: برهمین اساس قرار شد تا مالیات علی الحساب برای وی تعیین شود. 

یادآور می شود، رییس امور مالیاتی استان تهران روز گذشته از برنامه حضور کی روش در این سازمان برای تعیین تکلیف مالیات سال 93 خبر داده و گفته بود سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می تواند براساس ماده 238 قانون مالیات های مستقیم در تعیین میزان مالیات مربوطه توافق یا اعتراض کند.

محمدرضا نوری اظهار داشت: از آنجا که فدراسیون فوتبال متعهد به پرداخت مالیات کی روش شده بود، قرار است این فدراسیون چک نقدی مربوط به مالیات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را پرداخت کند.

رییس سازمان امور مالیاتی استان تهران گفت: با توجه به اینکه کی روش مودی مالیاتی محسوب می شود، قرار است وی برای تعیین تکلیف وضعیت مالیاتی به این سازمان مراجعه و توافق و یا اعتراض خود را اعلام کند.

وی گفت: ممنوع الخروجی کی روش با تعیین تکلیف و پرداخت مالیات مربوطه رفع خواهد شد.

این در حالی است که چندی پیش علی عسکری رییس کل سازمان امورمالیاتی در خصوص مالیات کی روش گفته بود سرمربی تیم ملی فوتبال با توجه به درآمد 40 میلیارد تومانی طی 4 سال اخیر باید مالیات خود را پرداخت کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه