اخبار داغ

حرف های منصوریان بعد باخت سنگین در امارات

حرف های منصوریان بعد باخت سنگین در امارات
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از شکست برابر العین امارات گفت: شکست بدی از تیم اماراتی خوردیم، اما از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا تیم فوتبال نفت تهران در آخرین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته به مصاف تیم العین امارات را با وجود شکست 3 بر صفر در خانه حریف،‌اما به لطف برتری تیم الشباب عربستان مقابل پاختاکور موفق شد با 8 امتیاز و بعد از العین 12 امتیازی راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا منصوریان، سرمربی نفت در پایان این دیدار اظهار داشت: ما برای بردن مسابقه در خانه العین به میدان رفتیم، اما در راه رسیدن به این هدف ناکام ماندیم و شکست خوردیم. ما با 3 گل باختیم، اما از اینکه صعود کردیم، خوشحالیم.

,

وی ادامه داد: در شبی که به العین باختیم یک نتیجه مهم برای تیم نفت رقم خورد و آن این بود که الشباب مقابل پاختاکور به پیروزی رسید و شرایط ما را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فراهم ساخت.

,

منصوریان تاکید کرد: ما مقابل تیم خطرناک و بسیار قدرتمندی بازی کردیم، اما به دلیل اشتباهات فردی در کارهای دفاعی ما 3 گل خوردیم، اشتباهاتی که انتظار آنها را نداشتیم. امیدواریم در ادامه مسابقات برای آنکه بتوانیم با قدرت بیشتری برابر حریفان حاضر شویم، دیگر از این دست اشتباهات نداشته باشیم و از آنها درس گرفته باشیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه