اخبار داغ

فروزان: تراکتورسازی را با مسی هم شکست می‌دهیم

فروزان: تراکتورسازی را با مسی هم شکست می‌دهیم
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت:‌حتی اگر تراکتورسازی مسی را هم بیاورد ما ۳ امتیاز را می‌خواهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن فروزان پس از پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین چیزی که طی هفته گذشته رخ داد و برای ما ارزشمند بود اینکه قلعه‌نویی و کادر فنی به بازیکنان روحیه دادند و روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: می‌دانیم که این دو بازی برای هواداران استقلال حیثیتی است و بازیکنان هم قسم شدند که به عشق طرفداران از این دو بازی سربلند بیرون بیاییم.

,

فروزان تأکید کرد: مردم مثل کوه یک سال پشت ما بودند و شاید در این هفته‌ها به نتایج ما خیلی انتقاد می‌کردند ولی ما دوست دارم آنها با دل‌خوشی فصل را تمام کنند.

,

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود این بازی تقابل آندو با استقلال است، گفت: تیموریان بازیکن با ارزش استقلال بوده و من معتقدم او هنوز هم استقلالی است. او برایم قابل احترام است ولی ما با شخص بازی نداریم و با تراکتورسازی بازی خواهیم کرد و تنها به فکر این هستیم که 3 امتیاز را بگیریم حتی اگر تراکتوری‌ها مسی را هم بیاورند ما آنها را شکست می‌دهیم. هرچند حریف ما بازیکنان بسیار خوبی دارد ولی قطعاً روز یکشنبه حرف‌مان را در زمین خواهیم زد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه