اخبار داغ

نظر برانکو در مورد بازی با استقلال و گسترش

نظر برانکو در مورد بازی با استقلال و گسترش
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با نقشه‌کشی و حسابگری آشنایی ندارم و بهترین تیم را روانه دیدار مقابل گسترش فولاد خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابرانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز سرخ‌پوشان اظهار داشت: آنچه که از همه مهم‌تر است این است که در جو بسیار خوبی به تبریز می‌رویم. مقابل تیم بسیار سختی بازی داریم و تماشاگران زیادی دارند هدف ما یکسان است و با وجود اینکه تیم مشکلاتی دارد اما می خواهیم با قدرت حاضر شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه امروز بازیکنان ذخیره تمرین کرده‌اند و آیا قصد دارد با تیم دوم مقابل گسترش فولاد قرار بگیرد، تصریح کرد: اینکه بازیکنان اصلی در تمرین امروز حضور نداشتند فقط یک دلیل داشت اینکه آنها روز گذشته ریکاوری کردند و ما اجازه دادیم که امروز بازیکنان ذخیره تمرین کنند. بازیکنانی که مصدوم هم بودند در تمرین امروز حضور داشتند و نشان دادند که بدون حضور هم‌بازی‌هایشان نمی‌توانند تمرین کنند. قصد و هدف ما این است که در حال حاضر بهترین تیم را راهی میدان کنیم. امروز هادی نوروزی هم کمی از ناحیه پایش احساس درد می کرد.

,

وی در خصوص دیدار مقابل استقلال هفته پایانی و اینکه آیا بازی مقابل گسترش فولاد را فدای دربی خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: من با نقشه‌کشی و حسابگری آشنایی ندارم. می‌خواهیم بهترین تیم را راهی میدان کنیم هر چند که مشکلات زیادی داریم. ریتم بازی‌ها به گونه‌ای بود که فاصله زمانی کم بود و این موضوع وحشتناک بود. ما هر 4-3 روز یکبار بازی داشتیم که مجبور می‌شدیم به بازیکنان در تمرینات فشار بیاوریم. همه بازیکنانی که در پرسپولیس هستند متعلق به تیم هستند و آنهایی که در اینجا حضور دارند آماده‌اند که بازی کنند.

,

وی در مورد بهبود مصدومیت بنگر، گفت: پس از یک ماه امروز بنگر به تمرینات ملحق شد و در روزهای آینده باید ببنییم شرایط او چگونه می‌شود. او خودش هم وضعیتش را نمی‌داند اما آنچه که مشخص است این است که هم‌اکنون هم ترسی در او وجود دارد اما خبر خوشحال‌کننده این است که او بالاخره تمرینات را شروع کرد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه